De NS put mij uit door haar superslechte service

  • 21 January 2024
  • 4 reacties
  • 136 Bekeken

Ik ben maanden bezig geweest met mijn Keuzedagen die niet in mijn overzicht stonden. Na vier medewerkers gesproken te hebben vertelde de vijfde mij dat Keuzedagen niet samengaan met Flex. Ik moest dus mijn Flex abonnement omzetten naar Saldo. Heb ik gedaan. Maar de keuzedagen verschenen niet in mijn account omdat ik ook dat moest activeren bij de automaat. Ook gedaan. Maar er is direct een Keuzedag op mijn kaart gezet! Wonderbaarlijk en hoogst ergerlijk. Dit hele gedoe heeft me al vele uren gekost want bij elk contact met de NS moet je heel veel gegevens geven. Aan e-mail doet men niet daarom hier maar eens een bericht geplaatst puur uit frustratie. Levert ook niets op want monopolisten hoeven hun service niet te verbeteren maar het lucht mij enigszins op.


4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Had je al keuzedagen en ben je daarna overgegaan naar flex? Dan zouden klaargezette keuzedagen nog wel op te halen zijn. Bij overgaan naar flex zou er voor resterende keuzedagen die nog niet klaargezet waren restitutie moeten zijn gegeven, is dat gebeurd? Als dal voordeel + keuzendagen opgezegd zijn door overgaan naar flex zijn keuzedagen miet meer zichtbaar onder lopende abonnementen.

Wil je keuzedagen hebben dan zou je als je ook flex wilt behouden dal voordeel op saldo met keuzedagen met een nieuwe kaart kunnen aanvragen.

Je bent niet de enige die slecht geholpen is door de klantenservice. Helaas komt dat de laatste jaren vaker voor. Soms weten reizigers hier meer dan de klantenservice.

Badge +3

Had je al keuzedagen en ben je daarna overgegaan naar flex? Dan zouden klaargezette keuzedagen nog wel op te halen zijn.

Juist, maar je ziet ze dan niet meer in Mijn NS staan en dat is verwarrend.

Of een opgehaalde Keuzedag wel werkt als er ook NS Flex op een kaart staat is ook nog maar de vraag, maar op een moment dat je geen vrij reizen hebt (zoals Weekend Vrij) dan zou dat moeten lukken.

NS kent al vele jaren twee grote problemen: zeer slechte ICT en even slechte communicatie. En dat gaat niet verbeteren simpelweg omdat het niet hoeft, we hebben als reizigers hun stommiteiten maar te accepteren.

Reputatie 7
Badge

Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn. Het is helaas niet anders.

Reageer