Skip to main content

Ik heb op 11 oktober een GtbV-verzoek ingediend voor mijn reis van 10 oktober. Hier werd op de pagina netjes vermeld dat ik met een 1e klas Weekend Vrij Flex reisde. Toch kreeg ik op 15 oktober een mailtje dat mijn claim (601297151) goedgekeurd is met het bedrag op basis van de 2e klas. Hierop per kerende mail een antwoord gestuurd dat dit niet klopt. Alleen wacht ik nu dus al sinds 15 oktober op een antwoord hierop. Is het zo druk bij de klantenservice?

Daarnaast vraag ik me af waarom dit fout gaat met 1e en 2e klas. Als de pagina waarop je de claim indient al aangeeft dat het om 1e klas gaat, waarom wordt deze dan toch op basis van 2e klas berekend? Zoals ik het lees gaat dat al mis sinds de invoering van Flex. Dat moet toch een keertje op te lossen zijn?

Dat zou toch efficiënter moeten kunnen...Ik heb hem bij de klantenservice zélf nog niet voorbij zien komen. Heb jij toevallig al gezien dat dit áltijd zo is, @Robert B? Dan zou ik daar namelijk een case van willen maken. Er zullen best veel mensen tegenaan lopen.


Hee, dat is inderdaad gek. Er zou niet voor niks om gevraagd moeten worden. Zou je mij eens een privébericht willen sturen met je NAW-gegevens en geboortedatum? Dan kan ik even kijken of en waar dit mis is gegaan.

Een GTbV claim met Flex wordt blijkbaar altijd vergoed op 2e klas voltarief. Eenmaal toegekend kan je voor 1e klas terecht bij de Klantenservice reageren op de mail en afwachten.


Hee, dat is inderdaad gek. Er zou niet voor niks om gevraagd moeten worden. Zou je mij eens een privébericht willen sturen met je NAW-gegevens en geboortedatum? Dan kan ik even kijken of en waar dit mis is gegaan.


Nou ja, het heeft wel met NS Flex te maken want als de systemen bij NS de GtbV's van NS Flex in één keer goed zouden kunnen beoordelen had ik niet hoeven mailen :wink:


@dennistd wat Tochjo zegt, en met NS Flex heeft dat weinig te maken toch?

Of gaat 1e klas vergoeding zonder Flex wel goed?


Het is inderdaad zo druk. Een mail van mij als reactie op een afgewezen claim die ik op 21 september stuurde, werd op 13 oktober beantwoord.


Reageer