beantwoord

Drukte klantenservice nav te lage GtbV (2e ipv 1e klas)

  • 27 October 2021
  • 31 reacties
  • 886 Bekeken


Toon eerste bericht

31 reacties

Dat zou toch efficiënter moeten kunnen...Ik heb hem bij de klantenservice zélf nog niet voorbij zien komen. Heb jij toevallig al gezien dat dit áltijd zo is, @Robert B? Dan zou ik daar namelijk een case van willen maken. Er zullen best veel mensen tegenaan lopen.

Badge +3

Hee, dat is inderdaad gek. Er zou niet voor niks om gevraagd moeten worden. Zou je mij eens een privébericht willen sturen met je NAW-gegevens en geboortedatum? Dan kan ik even kijken of en waar dit mis is gegaan.

Een GTbV claim met Flex wordt blijkbaar altijd vergoed op 2e klas voltarief. Eenmaal toegekend kan je voor 1e klas terecht bij de Klantenservice reageren op de mail en afwachten.

Hee, dat is inderdaad gek. Er zou niet voor niks om gevraagd moeten worden. Zou je mij eens een privébericht willen sturen met je NAW-gegevens en geboortedatum? Dan kan ik even kijken of en waar dit mis is gegaan.

Reputatie 5

Nou ja, het heeft wel met NS Flex te maken want als de systemen bij NS de GtbV's van NS Flex in één keer goed zouden kunnen beoordelen had ik niet hoeven mailen :wink:

Badge +3

@dennistd wat Tochjo zegt, en met NS Flex heeft dat weinig te maken toch?

Of gaat 1e klas vergoeding zonder Flex wel goed?

Badge +3

Het is inderdaad zo druk. Een mail van mij als reactie op een afgewezen claim die ik op 21 september stuurde, werd op 13 oktober beantwoord.

Reageer