Op mijn factuur van maart 2022 wordt nog een keer dezelfde reis in rekening gebracht als die in februari 2022 ook al was berekend en betaald? Hoe kan ik dit storneren? Ik ga niet 2x betalen voor 1x reizen
Beste antwoord door Tochjo
Bekijk origineelOp mijn factuur van maart 2022 wordt nog een keer dezelfde reis in rekening gebracht als die in februari 2022 ook al was berekend en betaald? Hoe kan ik dit storneren? Ik ga niet 2x betalen voor 1x reizen
Beste antwoord door Tochjo
Bekijk origineelU kunt hiervoor het beste even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.