Dag ik kreeg de nota van het reizen en die is te hoog ik heb alleen retour gereisd van Steenwijk naar Meppel het bedrag van de nog is 19 euro en nog iets terwijl het 4,44 hoort te zijn
U kunt in Mijn NS (de website, niet de app) bij Betaaloverzicht een gespecificeerde factuur downloaden. Daarop kunt u precies zien waarvoor de kosten in rekening gebracht worden.
Als daaruit blijkt dat er ten onrechte kosten in rekening zijn gebracht, of als u de factuur niet kunt vinden, dan kunt u rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen ook aangeven waarvoor het bedrag in rekening gebracht wordt en eventueel een onjuiste factuur corrigeren.
Rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Houdt u bij contact via sociale media wel rekening met een reactietijd die kan oplopen tot enkele dagen.
Wat staat er in uw “Mijn NS"?
€ 4,44 is de prijs van een retour met 40% korting. Dan moet u dus ook een kortingsabonnement hebben, tenzij u met samenreiskorting reisde. Ook de abonnementskosten worden natuurlijk afgeschreven. Maar zoals hierboven al gezegd, u kunt de factuur in Mijn NS zien. Dat zou duidelijkheid moeten geven.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.