Fluiten naar mijn geld nadat volledige taxivergoeding qas toegezegdgd

  • 22 November 2023
  • 4 reacties
  • 98 Bekeken

Op 29 september moest ik naar Bottrop, Duitsland, maar strandde in Arnhem omdatber geen treinwn meer gingen.

De servicedesk ging dicht maar duwde me de deur uit net een foldertje waar een nummer op stomd dat ik moest bellen voor hulp.

Na lang aan de lijn gehangen te hebben (in het donker voor het station) kreeg ik een alleraardigste mevrouw die voor mij nog extra navraag gedaan heeft op de betreffende afdeling en me verzekerde dat ik een taxi kon nemen die volledig vergoed zou worden. Ze heeft me toegezegd dat ze dit alles in mijn dossier zou zetten omdat ik bang was dat er anders iets fout ging.

De taxi kostte €351,80!!! Dat is niet ieta dat ik makkelijk kan missen zeg maar.

Pas de dag daarna zag ik datbee vewl minder vergoed werd en dat ik beter ewn hotel had kunnen nemen en de volgende dag door had kunnen reizen (daar krijg je veel meer vergoeding voor! Is niet gezegd, ik voelde me behoorlijk genept)

Maar goed, de mevrouw van de klantenservice had me toegezehd dat het VOLLEDIGE bedrag vergoed zou worden, stelde me gerust EN heeft die aantekeing gemaakt. 

Nu ben ik vanaf 29 september al aan het iver en weer mailen met de NS, de helft van mijn mailtjes worden teruggestuird omdat de "mailbox" vol is. Ik heb de bon al vier keer opgestuurd. Krijg telkens een ander contactpersoon, waarvan er eentje zij dat ik recht heb op 15 euro!!!! en heb herhaaldelijk gemaild, gemeld en gesmeekt of mijn gels overgemaakt kan worden want ik kan het echt niet missen en kom hierdoor fiks in de problemen!

Maar ik krijg alleen maar mailtjes terug dat wegens grote drukte er op dit moment niet reageerd kan wordem en dat dat later plaats zal vinden. 

Dit is al TWEE MAANDEN aan de gang! En ik heb problemwn met het betalen van mijn rekeningen!

Bedankt hoor NS, voor de loze beloften, slechte info, onduidelijkheid en gebrek aan service en menselijke maat.

Ik baal hier zo van en het beinvloed dus wel mijn hele leven momenteel omdat ik dat geld gewoonweg niet kan missen.

Echt heel erg naar. Ik had nog liever tussen de daklozen op een bankje voor de deur van het station geslapen dan deze ellende.

 

 


4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Heb je ook duidelijk aangegeven dat je naar Duitsland moest? Normaal gesproken regelt NS taxi's en is er als NS klantenservice aangeeft dat er zelf een taxi geregeld moet worden een maximum bedrag wat vergoed wordt.

Reputatie 7
Badge +3

Hoi Mazzepaz,

Wat vervelend zeg! Helaas komen er hier vaker soortgelijke verhalen voorbij.

Op deze community helpen reizigers elkaar, en wij kunnen uiteraard niet je kosten vergoeden. Als je er met NS niet uitkomt, raad ik je aan een klacht in te dienen bij het Klachtenloket Openbaar Vervoer of de Geschillencommissie.

Succes!

Heb je ook duidelijk aangegeven dat je naar Duitsland moest? Normaal gesproken regelt NS taxi's en is er als NS klantenservice aangeeft dat er zelf een taxi geregeld moet worden een maximum bedrag wat vergoed wordt.

 

Ja duidelijk aangegeven, er gingen geen treinen meer naar Duitsland, ik kon ook niet omreizen. Er is mij gezegd dat ik de taxi volledig vergoed zou krijgen binnen 5 weken. Dat was al een lastige voor me, dat ikndat zo lang voor moest schieten, maar ik was vooral heel opgelucht en blij verrast. Heb de dame aan de telefoon dan ook helemal overladen met complimenten en mijn hele hartelijke dank😭

Heel erg bedankt mrfreeze, goede tip!

Reageer