Skip to main content

Hoe kan ik geld terug krijgen wat op mijn ov staat en ik niks meE doe?

ik Maak gebruik van een abonnement nu en heb het geld op de pas niet meer nodig .

Zelf heb ik al 3 keer contact opgenomen met de klantenservice, maar daar wordt je niet veel slimmer van. 

https://www.ov-chipkaart.nl/saldo-terugvragen.htm#/

Dat zou klantenservice je toch echt moeten kunnen vertellen.

 
 
×
 
 
 

Hi Isabelle!
Jammer om te lezen dat je na 3x contact nog geen oplossing hebt gevonden. Heb je de link die iMark heeft gestuurd al gebruikt? Als je saldo onder de € 30,- is, kun je dit ook terugvragen bij een balie op het station. Hiervoor dien je wel jouw identiteitsbewijs mee te nemen.


Je kan ook overstappen naar FLEX-in dat geval wordt uitstaand tegoed verrekend met eerste betaling of indien meer teruggestort. Plus dat zeer binnenkort NS alles overzet naar dat FLEX.


Plus dat zeer binnenkort NS alles overzet naar dat FLEX.

Bedoel je dat Dal Voordeel (mijn Voordeelurenabonnement heet zo vanaf 1 januari 2022) op saldo ook Flex wordt? Graag een bronvermelding!

Ik mag hopen dat ik gewoon op saldo met automatisch opladen kan blijven reizen. Nooit gezeur met declaratieoverzichten.


Plus dat zeer binnenkort NS alles overzet naar dat FLEX.

Dit is gewoon niet waar.


Dat vermoeden had ik al. Vandaar dat ik aan @bahnrider om een bronvermelding heb gevraagd.


Zou @bahnrider mijn vraag vergeten zijn?


Reageer