beantwoord

Historie in en uitchecken NS fietsenstalling

  • 24 October 2023
  • 4 reacties
  • 83 Bekeken

Beste NS,

 

Mijn fiets is helaas gestolen op station Bergen op Zoom. Ik wilde de in- en uitcheck gegevens zien, die laten zien dat mijn fiets was ingecheckt. Helaas kan ik die in mijn reishistorie van mijn ov-chipkaart en de reishistorie van de NS niet zien. Ik heb in andere topics gelezen dat ik met de NS contact moet opnemen. Waar kan ik dit toch vinden? Ik heb dit nodig om een vergoeding aan te kunnen vragen. 

 

Met vriendelijke groet,

 

Nina

icon

Beste antwoord door Lorena NS 24 October 2023, 11:01

Bekijk origineel

4 reacties

*Ik check altijd in en uit met mijn persoonlijke OV-chipkaart.

Reputatie 6
Badge +2

Hey Nina S. en welkom op de NS Community! 

Wat ontzettend balen dat jouw fiets uit de stalling gestolen is! Je kunt deze gegevens bij jouw reishistorie in jouw Mijn NS-account vinden. Als je een vergoeding aanvraagt bij NS, mag je direct al stoppen met zoeken hoor. Zo lang je jouw OV-chipkaartnummer meestuurt, zijn de incheckgegevens bij de stalling ook bij oNS in het systeem te vinden.

Hoi Lorena,

Bedankt voor jouw reactie. Ik heb gekeken maar kan mijn reishistorie niet vinden, ik zou hem wel graag eerst willen zien voor ik de vergoeding aanvraag. Dan weet ik zeker dat ik inderdaad heb ingecheckt.

Met vriendelijke groet,

Nina Sünnen

Reputatie 6
Badge +2

Heb je wel een stallen op rekening abonnement? Wellicht is dat de reden dat je het niet kunt inzien. Ik kan het ook even voor je nakijken. Zou je dan jouw gegevens bij jouw profiel willen aanvullen en mij een privéberichtje willen sturen?

Reageer