beantwoord

hoe kan ik klacht indienen tegen medewerker van klantenservice

  • 6 June 2023
  • 8 reacties
  • 355 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 2 reacties

ik had gebeld om informatie te krijgen en de medwerker heeft zonder mijn toestemming mijn abonnment gewijzegde. ik heb flex basic ( nu op de bus metro) is afgehaald uit  van mijn abonnment. het komt het neer dat als ik wil op de bus ga reizen dan moet ik opladen. het kan toch niet dat zonder mij te vragen wijziging door gezet en daarna zegt hij sorry, maar inplaats van terug te draaien ophangt hij mijn telefoon.

icon

Beste antwoord door Erryt NS 15 June 2023, 19:08

Bekijk origineel

8 reacties

Hallo fazal en welkom bij de NS Community,

 

Wat naar dat je dit is overkomen. Ik neem de klacht graag van je aan. Zou je mij een privébericht willen sturen?

hoe moet ik doen? 

Door op mijn naam en stuur bericht te klikken. Ik reageer niet elke dag omdat ik niet elke dag op de community zit, maar je krijgt hoe dan ook binnen een week een antwoord.

mijn bedoel is hoe moet ik prive bericht sturen? omdat ik weet niet hoe dit werkt.

om 19.31 heb ik email ontvangen dat mijn abbonment is gewijzegde . uw kunt mijn gegevens daar ook vinden . [persoonlijke gegevens verwijderd door moderator]

ik heb ook gelijk om 19. 58 uur gebeld en een u collega was bezig mijn klacht intenemen maar helaas door mijn netwerk probleem verbinding gebroken. ik heb dit moment ook netwerk probleem ik kan niet bellen wel gebeld worden anders had ik weer gebeld.

 

Badge +3

Klik hier om Erryt een privébericht te sturen.

Ik heb de klacht aangenomen en doorgezet. TS is inmiddels ook al geholpen met zijn NS Flex abonnement voor het bus, tram en metrogedeelte.

Op 14 juli jl zijn onze elektrische fietsen uit de met camerabewaking fietsenstalling van de NS gestolen. Meerdere keren hierna contact opgenomen met de Klantenservice en een aansprakelijkheidsbrief aan Postbus van de  Klantenservice Verzonden.

Helaas krijg ik geen bericht van de NS of de brief is ontvangen en wat de verdere procedure is. Klantenservice kan dit ook niet omdat zij hier geen applicatie voor hebben.

Ik vind dit een slechte zaak en niet gepast.

Bij wie en waar kan ik nu terecht die mij wel fatsoenlijk antwoord kan geven op de vraag of mijn brief is ontvangen en wat de procedure verder is.

Reputatie 7
Badge +3

Op 14 juli jl zijn onze elektrische fietsen uit de met camerabewaking fietsenstalling van de NS gestolen. Meerdere keren hierna contact opgenomen met de Klantenservice en een aansprakelijkheidsbrief aan Postbus van de  Klantenservice Verzonden.

Helaas krijg ik geen bericht van de NS of de brief is ontvangen en wat de verdere procedure is. Klantenservice kan dit ook niet omdat zij hier geen applicatie voor hebben.

Ik vind dit een slechte zaak en niet gepast.

Bij wie en waar kan ik nu terecht die mij wel fatsoenlijk antwoord kan geven op de vraag of mijn brief is ontvangen en wat de procedure verder is.

NS stuurt geen ontvangstbevestigingen van brieven. Het kan ook een tijdje duren voor je een reactie krijgt. Wil je weten of de brief ontvangen is, dan zou je naar het hoofdkantoor kunnen gaan. Dat is wat ik gedaan heb, toen ik na maanden nog steeds geen reactie had.

Ik denk dat je het beste telefonisch, via Twitter, Facebook of chat contact kunt opnemen met de klantenservice. Er zijn procedures mbt uit NS stallingen gestolen fietsen.

Reageer