beantwoord

Ik wil mijn geld terug! (lekker pakkende titel toch)

  • 13 October 2022
  • 9 reacties
  • 309 Bekeken

Ik had dus een individuele fietsKLUIS op station Obdam (€109 per jaar + €40 borg)
Het bedrijf waar ik werk verhuist van Obdam naar Heerhugowaard.
Daar neem ik een abonnement op de gezamenlijke fietsenSTALLING (€60 per jaar)
De kluis zeg ik op via een restitutie formulier met bijgaand de sleutel via de post naar NS Fiets B.V.
Vervolgens krijg ik van de NS een "noreply" mail waarin het abonnement op de stalling in Heerhugowaard wordt beëindigd per 18 oktober en dat ik nog €55 euro terug ga ontvangen.
Liever had ik de kluis beëindigd zien worden met gedeeltelijke restitutie omdat ik deze maar iets van 3 maanden heb gebruikt. Plus de borg voor de sleutel uiteraard.
Alleen is de NS Klantenservice verre van dag en nacht aanspreekbaar. Het enige wat je hoort is een vriendelijke stem die zegt dat het momenteel erg druk is.  En dat momenteel duurt nu al dagen.
Wellicht kan de community mij helpen.

icon

Beste antwoord door Maxime NS 14 October 2022, 20:13

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Dit taalgebruik is ongepast en dient geen enkel redelijk doel.

Edit: Goed dat het uiterst groffe woord dat u gebruikt heeft, is weggehaald.

Via onze site is te vinden hoeveel geld je terugkrijgt bij het opzeggen van je fietskluis abonnement. Daar is via onze klantenservice of community niet meer van te maken. Doordat het erg druk is de laatste tijd kan het inderdaad even duren voordat je iemand aan de lijn hebt wanneer je belt, excuses voor het ongemak.

Badge +3

Ehh (ik zie geen ongepast taalgebruik)?

De kluis in Obdam moest beëindigd worden, niet het kersverse nieuwe abonnement voor de stalling Heerhugowaard natuurlijk.

De sleutel van de kluis in Obdam is geretourneerd per post? Doe er iets mee zou ik zeggen, en vergeet die 40 euro borg voor de sleutel niet!

Reputatie 7
Badge +4

Ehh (ik zie geen ongepast taalgebruik)?

 

Nee, allicht niet als het is verwijderd.

Ik heb het gerapporteerd. Wellicht heeft TS zich bedacht of heeft een moderator ingegrepen. Dat is alleen maar goed.

Badge +3

Ehh (ik zie geen ongepast taalgebruik)?

 

Nee, allicht niet als het is verwijderd.

Och ja, alles met fietsen lijkt soms een uitdaging te zijn (zie de topics over kluizen en sleutels en diefstal)…

Off-topic: morgenmiddag mag ik er eentje gratis lenen nabij station De Vink (geen OV-fiets) 😅 En ik reis (geldig, voor € 2,50) 1e klas ook nog!

Reputatie 7
Badge +3

Och ja, alles met fietsen lijkt soms een uitdaging te zijn… off-topic morgenmiddag mag ik er eentje gratis lenen nabij station De Vink 😅

Haha, op de locatie waar jij die fiets gaat lenen zijn er meer beschikbaar dan bij het station zelf op dit ogenblik. 😁🚲

Reputatie 7
Badge +3

Wellicht kan de community mij helpen.

Helaas kan de community je niet helpen, alleen de klantenservice kan dat. Als het telefonisch niet lukt probeer dan de chat of Twitter. Al is het daar ook druk.

 

Reputatie 7
Badge +3

Ehh (ik zie geen ongepast taalgebruik)?

 

Nee, allicht niet als het is verwijderd.

Och ja, alles met fietsen lijkt soms een uitdaging te zijn (zie de topics over kluizen en sleutels en diefstal)…

Off-topic: morgenmiddag mag ik er eentje gratis lenen nabij station De Vink (geen OV-fiets) 😅 En ik reis (geldig, voor € 2,50) 1e klas ook nog!

Off topic: ook die 1e klas actie heb ik gemist 😪 ik mag dit weekend weer in de drukke 2e klas reizen. 

Badge +3

Off topic: ook die 1e klas actie heb ik gemist 😪 ik mag dit weekend weer in de drukke 2e klas reizen. 

Geen idee wie die allemaal gekregen heeft, ik heb hem doorgestuurd gekregen (een code die eenmalig te verzilveren is).

Zonder code kost het € 10,00 en te gebruiken met elk 2e klas vervoerbewijs https://www.ns.nl/producten/s/120822005 dus zou nog voordelig kunnen zijn i.p.v. een Klassewissel (bij reizen op saldo of Flex met of zonder korting of Dal/Altijd Vrij, of doordeweeks met Weekend Vrij).

Zie verder ook niets over spitsbeperkingen, dus game on (alweer)… Voor een tientje een dag 1e klas!

Ik neem zomaar aan dat in de aanbieding de spitsbeperkingen wel ergens staan, want het is een e-ticket (maar wel zoals een supplement zoals ICd toeslag)… en daarbij maakt spits of dal ook niet uit!

Reageer