Ik ben mijn telefoon vergeten in de trein en ik weet vrij zeker dat mijn telefoon is ingeleverd. Ik heb direct het meldingsformulier ingevuld en contact gezocht, maar ik krijg gewoon geen reactie, alleen een nutteloze ‘ben je er nog’. Is dat een soort grap ofzo? Iemand zogenaamd doorverbinden en dan niet meer reageren en antwoord geven op al gestelde vraag met ‘ben je er nog’ komt nogal onwelwillend over? Ik probeer in te schatten hoe groot de kans is dat ik binnen een redelijke tijd mijn telefoon terug heb of direct een nieuwe moet kopen.
Hoi
Lijkt me heel vervelend dat u uw telefoon kwijt bent. Wel heel fijn dat u zeker weet dat hij is ingeleverd.
De chat is niet altijd bereikbaar (wel van 7.00-23.00). Mailen kan helaas niet.
Misschien het beste dat u telefonisch contact opneemt met 030 - 751 51 55 (dag en nacht bereikbaar).
Op dit forum proberen we als reiziger andere reizigers te helpen en kunnen niet bij gegevens.
Succes en hopelijk heeft u uw telefoon snel weer terug!
De klantenservice is niet per mail bereikbaar, maar wel telefonisch, via X, Facebook of chat.
Eigenlijk vrij absurt dat NS niet bereikbaar is per mail, maat dat terzijde. Overigens heb ik wel goede ervaringen met de chat.
Eigenlijk vrij absurt dat NS niet bereikbaar is per mail, maat dat terzijde. Overigens heb ik wel goede ervaringen met de chat.
Dat heeft men afgeschaft vanwege de grote achterstanden in beantwoorden. Als TS via mail had kunnen reageren dan zou de email over een paar maanden beantwoord worden.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.