Ik heb net een treinkaartje gekocht voor morgen avond enkele reis, kan ik die annuleren en mijn geld terug krijgen
Gekochte tickets kunnen helaas niet geannuleerd worden. Het ticket kan namelijk niet ongeldig gemaakt worden, waardoor er ook na teruggave van het bedrag nog mee gereisd zou kunnen worden.
Alleen als het kaartje nog niet is gedownload wil de klantenservice in uitzonderlijke gevallen uit coulance nog wel eens de kosten vergoeden.
Of als het kaartje uit de automaat is gekocht.
Hey taar. Welkom bij de NS Community.
Als het een kaartje uit de automaat is en je bent er niet mee ingecheckt kun je het beste contact opzoeken met onze Klantenservice. Dan kunnen we kijken of er nog wat mogelijk is. Verder is het voor een e-ticket zo dat deze niet te vergoeden zijn zoals JurgenH al aangeeft, maar als het nog niet gedownload is kan je nog wel proberen hier contact voor op te nemen.
Via hier gaat het niet lukken… maar neem vooral contact op met de Klantenservice (telefoon, chat etc.)
Geld terug gaat niet lukken, maar misschien voor een andere datum een zelfde ticket (couponcode) is een mogelijkheid.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.