beantwoord

KLACHT

  • 26 September 2023
  • 3 reacties
  • 222 Bekeken

IK HEB VERBONDEN MET DE ONLINE KLANTVERTEGENWOORDIGER EN JE HEBT TEN MINSTE 10 UUR NIET TERUGGEBELLEN!
WAT VOOR KLANTTEVREDENHEIDSBELEID HEEFT U?

Ik wacht al sinds gisteravond tot ze mijn bericht terugsturen
icon

Beste antwoord door MoDe 26 September 2023, 15:51

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Het is onduidelijk op welke manier je contact hebt gezocht met NS klantenservice.

Voor de chat moet je de verbinding open laten staan, maar de chat is ‘savonds en ‘s nachts niet actief, dus je zal vandaag een nieuwe sessie moeten opstarten.

Via Facebook PB en Twitter DM is een achterstand, bij openbare berichten krijgen je vrij snel een reactie.

Ik raad je aan om opnieuw contact op te nemen en te bellen als het haast heeft.

Beste, 

19 oktober ben ik ingecheckt in Capelle Schollevaar on 18.51 uur. De trein ging niet verder dan Rotterdam Noord. Ik ben dus in Alexandrium verder gegaan met de metro. Daardoor miste ik de trein naar Middelburg en had ik meer dan een uur vertraging. Die kan ik niet indienen omdat het poortje bij Schollevaar niet werkte. Er wordt nu én €20 van Schollevaar naar Alexandrium afgeschreven, én ik kan geen geld terug vragen omdat de trin vanaf Rdam CS wel optijd reed.

Ik heb recht op verrekening en geld terug bij vertraging.

Graag hoor ik van u hoe ik dat aan kan vragen.

 

Met vriendelijke groet,

Marlies Heijkoop

moderator: gegevens verwijderd

Reputatie 7
Badge +4

Formeel kunt u geen geld terugvragen vanaf Rotterdam, omdat er geen vertraging bij NS was op dit traject. U bent naar Rotterdam CS gegaan met de RET, dus daar is ook niks mee te doen.

Blijft over de incheck in Capelle die niet lukte. Het komt echt heel zelden voor dat een poortje het niet doet, al kan het wel. In principe kan Klantenservice dat nakijken, maar het is maar zeer de vraag of ze dat doen. U kunt dit bedrag minus de reiskosten vaak nog wel terugkrijgen, al. ben ik niet in de positie u dat toe te kunnen zeggen. 030 7515155. Bellen is handiger omdat uw verhaal nogal afwijkt. De kans op Geld terug bij vertraging is echt zeer klein en hooguit uit coulance. Ik denk niet dat ze. dat doen, het is niet volgens de normale procedure en die is strikt.

 

Dit is een openbaar forum en geen adres van Klantenservice. Iedereen kan nu zien wie u bent en waar uw woont. Ik vind dat niet verstandig, u kunt het beter even weghalen. Klik binnen een uur na plaatsing op de drie puntjes rechts onderaan en kies voor ‘Bewerk’. als dit niet meer lukt haalt een moderator het weg.

Reageer