Hoi Linda25,
Frustrerend zeg, dat het zo moeilijk moet gaan. Is het zevende ticket wel in het PDF-document te zien? Ik weet niet met welk programma je het document opent, maar je zou eens kunnen proberen deze met Chrome te openen i.p.v. de “officiële” Adobe Reader. Mijn ervaring is dat Chrome vaak beter overweg kan met “corrupte” PDF-bestanden.
Overigens is dit geen officieel kanaal om een klacht in te dienen (al lucht het vaak natuurlijk wel op ). Een klacht indienen kan via - jawel - de klanteNService. Mocht deze niet naar tevredenheid worden afgehandeld, kun je ervoor kiezen de klacht in te dienen bij het Klachtenloket Openbaar Vervoer.
Specifiek moet een klacht indienen volgens de klachtenprocedure via X, Facebook, de chatfunctie op ns.nl, telefonisch via 030 – 751 51 55 of per post naar NS Klantenservice, Postbus 2372, 3500 GJ, Utrecht.
Dat NS star is, heeft o.a. te maken met kans op fraude. Wanneer de tickets gedownload zijn dan heb je geldige tickets die niet meer ongeldig gemaakt kunnen worden. Er zou dan op 2 dagen voor de prijs van 1 kaartje gereisd kunnen worden. Het is vervelend dat het voor 8 tickets mis is gegaan, maar het had verkomen kunnen worden als voor betaling de gegevens gecontroleerd waren. Daarbij geven de (aangevinkte) voorwaarden aan dat na betaling tickets niet meer gewijzigd kunnen worden en er geen restitutie plaats vindt.
Bij het verlaten van bus 305 via de voordeur op de Corridor in Veghel kwam ik te laat tot de ontdekken dat de deur van de desbetreffende bus heel ongelukkig naar binnen opendraait waarbij de beugel/kap van de deur tegen mijn schoen aankwam en ik zo een stukje naar achter geduwd werd. Zo is mijn schoen beschadigd geraakt. Na contact opgenomen te hebben met Arriva, wat al direct moeizaam verliep heb ik vandaag te horen gekregen dat ze geconcludeerd hebben dat het mijn eigen schuld is en dat ik maar naar de rechtsbijstand moet stappen. Ik vind het erg kort door de bocht en aangezien ik geen verhaal verzin begrijp ik niet zo goed dat ze het zo makkelijk af kunnen doen. Het komt tenslotte gewoon door hun bus en ik zit met de schade te kijken. Maar ik wordt niet serieus genomen, sterker nog, ze beweren dat ik lieg en dat het helemaal niet door hun komt. Dus kijk alsjeblieft uit want als je deze busmaatschappij voor iets aansprakelijk wilt stellen dan moet je er rekening mee houden dat ze uit alle toonaarden zullen ontkennen en je de mogelijk geven een professioneel bedrijf er achter aan te sturen. Maar dit is natuurlijk niet voor iedereen zomaar een optie. Erg schandalig en onbegrijpelijk van een zo'n groot miljoenenbedrijf die mensen vervoeren.
Heel erg jammer dit.. Ik voeg een kopie van de email die ik zojuist ontvangen heb toe, dus zie hier onder✓
_____________________________________
Geachte heer Jeroen
Hierbij doen wij u de video's toekomen van de voordeur van de bus.
Op basis van deze gegevens blijven wij bij ons standpunt dat de schade aan uw schoenen door toedoen van uw eigen handelen schade heeft kunnen oplopen.
Indien u het niet eens bent met ons standpunt dan kunt u uw rechtsbijstandverzekeraar inschakelen, zodat zij verder contact met ons kunnen opnemen.
Wij vertrouwen erop u hiermee te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
naam is uit privacy verwijderd
@Jeroentju : Dit is een forum van NS en niet van Arriva. Jouw klacht gaat hier niets mee gebeuren
Ov chipkaart geblokkeerd en zou nieuwe moeten gaan vervangen. Abonnement meerdere malen proberen op te zetten maar door blokkade door ns kon er geen abonnees opstaan. Ns kan automatisch ov chipkaart laten bestellen met abonnement maar dat weigeren ze op hun eigen verzoek terwijl op ns websitebezoek duidelijk staat dat er bij blokkade of dergelijke en nieuwe kosteloos kaart besteld kan worden. Medewerkers onprofessioneel en hebben duidelijk geen zicht naar hun werk. Ronduit schandalig!
Het spijt me, Y334. Ik snap niet helemaal wat je klacht precies is.
Ik kan er ook geen touw aan vastknopen.
Ov chipkaart geblokkeerd en zou nieuwe moeten gaan vervangen. Abonnement meerdere malen proberen op te zetten maar door blokkade door ns kon er geen abonnees opstaan. Ns kan automatisch ov chipkaart laten bestellen met abonnement maar dat weigeren ze op hun eigen verzoek terwijl op ns websitebezoek duidelijk staat dat er bij blokkade of dergelijke en nieuwe kosteloos kaart besteld kan worden. Medewerkers onprofessioneel en hebben duidelijk geen zicht naar hun werk. Ronduit schandalig!
Heb jij jouw kaart zelf geblokkeerd of is deze door NS geblokkeerd vanwege een betalingsachterstand?
Nee, geen achterstand. NS vind en heeft geen zin met afhandelingen van hun achterstanden.
Het spijt me, Y334. Ik snap niet helemaal wat je klacht precies is.
Dan zit je helemaal niet goed in jouw vak.
Ik kan er ook geen touw aan vastknopen.
Niet voor je bedoeld!
Als dit niet voor forumleden bedoeld is waarom post je dit dan op dit reizigersforum? Dan kun je beter de klantenservice bellen.