Skip to main content
beantwoord

Klacht over de klantenservice?

  • 17 June 2024
  • 5 reacties
  • 235 Bekeken

Ik belde naar de klantenservice met een vraag over het opzeggen van een abonnement. In eerste instantie werd ik goed geholpen maar toen ik zei dat ik de ov-chipkaart niet meer had moest ze even iets vragen. Na een behoorlijke tijd kwam ze terug aan de telefoon en was niet meer zo vriendelijk. Ik had het bij het begin van het gesprek moeten benoemen en moest maar zoeken naar de kaart en als ik hem niet meer had over een maand terugbellen. Toen ik wilde vragen of uit wilde leggen dat ik niet wist dat ik dat vooraf moest melden en dat er ook niet naar gevraagd werd, werd de medewerkster erg onaardig. Bleef de schuld bij mij leggen, liet me niet uitpraten en nadat ik haar naam had gevraagd legde ze de hoorn neer. Ik heb opgezocht waar ik een klacht kan melden maar dat blijkt de klantenservice zelf te zijn. Toen ik via de chat vroeg waar ik een klacht over de klantenservice kon melden kreeg ik het antwoord: Wat stom dat je een klacht wil indienen tegen de klantenservice. Waar gaat je klacht over? 
Ik schreef dat ik niet klantvriendelijk aan de telefoon behandeld werd en dat ik wilde weten waar ik dit kon melden.  Daarna werd ik gewoon zonder antwoord uit de chat gegooid.

Zo ga je toch niet met klanten om?

5 reacties

Hallo Mimoa en welkom bij de NS Community,


Wat spijtig dat dit zo is gegaan. Wij behoren altijd te vragen of je een beëindiging kan bevestigen bij een OV-automaat. Een klacht lijkt mij hier niet meer dan logisch. Via onze chat krijg je eerst een robot te spreken waardoor deze automatisch vraagt waar de klacht over gaat nadat je zelf klacht hebt ingetoetst. Ik weet niet precies hoe het algoritme werkt, maar onze bot kan daardoor soms wat warrig overkomen. Indien je niet meer contact wenst op te nemen via onze klantenservice wil ik de klacht ook wel voor je doorzetten. Daarvoor mag je mij een privébericht sturen.

Ik weet niet hoe ik een privébericht kan sturen...

Badge +3

Ik weet niet hoe ik een privébericht kan sturen...

Klik op Erryt zijn naam en dan ‘stuur bericht’, of via https://community.ns.nl/inbox/conversation?with=28119

Dankjewel, ik heb een bericht gestuurd!

Badge +3

Dankjewel, ik heb een bericht gestuurd!

Dan zal je donderdag antwoord krijgen, want dan is Erryt er weer.

Reageer