Ik belde naar de klantenservice met een vraag over het opzeggen van een abonnement. In eerste instantie werd ik goed geholpen maar toen ik zei dat ik de ov-chipkaart niet meer had moest ze even iets vragen. Na een behoorlijke tijd kwam ze terug aan de telefoon en was niet meer zo vriendelijk. Ik had het bij het begin van het gesprek moeten benoemen en moest maar zoeken naar de kaart en als ik hem niet meer had over een maand terugbellen. Toen ik wilde vragen of uit wilde leggen dat ik niet wist dat ik dat vooraf moest melden en dat er ook niet naar gevraagd werd, werd de medewerkster erg onaardig. Bleef de schuld bij mij leggen, liet me niet uitpraten en nadat ik haar naam had gevraagd legde ze de hoorn neer. Ik heb opgezocht waar ik een klacht kan melden maar dat blijkt de klantenservice zelf te zijn. Toen ik via de chat vroeg waar ik een klacht over de klantenservice kon melden kreeg ik het antwoord: Wat stom dat je een klacht wil indienen tegen de klantenservice. Waar gaat je klacht over?
Ik schreef dat ik niet klantvriendelijk aan de telefoon behandeld werd en dat ik wilde weten waar ik dit kon melden. Daarna werd ik gewoon zonder antwoord uit de chat gegooid.
Zo ga je toch niet met klanten om?