Ik had een Dalvoordeel abonnement, maar wilde deze omzetten naar NS Flex Basis dus dat heb ik aangepast in Mijn NS.
Nu is de laatste stap dat je de bestelling moet ophalen bij een NS kaartautomaat of OV-oplaadpunt, en dit is waar het fout gaat en ik een foutmelding krijg en hierna de melding dat de bestelling niet opgehaald kan worden.
Inmiddels heb ik al uren aan de lijn gehangen met diverse NS Klantenservice medewerkers en ook is het doorgestuurd naar de ICT afdeling, maar ik hoor niets en moet telkens zelf maar bellen.
Ook was er wel weer € 67,20 afgeschreven voor een nieuw jaarabonnement, deze heb ik eerst zelf gestorneerd uit machteloosheid, maar ik kreeg wel direct een mail dat er anders verhogingen komen bij niet betalen dus heb ik het uiteindelijk toch maar betaald met de kleine hoop dat NS dit netjes oplost.
Helaas zijn we nu weer een tijdje verder en is nog niets opgelost en heb ik vandaag maar weer 2x aan de lijn gehangen met de klantenservice. Toch maar weer netjes en beleefd doen, terwijl je weer geen antwoord krijgt en wordt geadviseerd om weer 2 weken te wachten.
Wat een baggerbedrijf!! Ik heb ze tot eind van deze week gegeven voordat ik mijn rechtsbijstands- verzekering ga inschakelen. Blijkbaar is dat het enige dat je kan doen omdat er via Facebook of de chat ook geen oplossing komt.
Beste antwoord door Rory NS
Bekijk origineel