beantwoord

Kunnen gevonden voorwerpen naar een ander station gestuurd worden?

  • 17 July 2023
  • 2 reacties
  • 132 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Ik ben mijn telefoon verloren in de trein en nu kreeg ik een mail dat hij is gevonden en bij de servicebalie in Rotterdam ligt. Maar ik woon in Assen. Dat zou dus inhouden dat ik 5 uur moet reizen om hem terug te krijgen. En in de mail staat dat ik 2 dagen te tijd heb maar komende 2 dagen moet ik ook werken. En om na mijn werk nog deze hele reis te maken is een beetje hectisch.

Daarnaast is dit onderdeel van de NS alleen telefonisch bereikbaar en dat is niet echt handig aangezien mijn telefoon juist kwijt is en dus op station Rotterdam ligt.

 

Ik persoonlijk had gehoopt dat ik mijn telefoon kon laten verplaatsen naar station Groningen of Zwolle. Of dat ik een conducteur de bevoegdheid kan geven om hem mee te nemen en dat hij hem dan op een afgesproken station en tijdstip aan mij overdraagt. Of dat ik de NS gewoon kon mailen dat ze mijn telefoon mogen opsturen tegen de standaard prijs. Maar aangezien ze alleen telefonisch bereikbaar zijn kan ik ook niet aangeven dat ik hem graag opgestuurd zie worden.

 

Iemand tips wat er mogelijk zou kunnen zijn? Lijkt mij toch een beetje gek dat ik het hele land door moet reizen voor gevonden voorwerpen. Lijkt mij toch dat er iets moet zijn dat je het dichter bij kunt krijgen.

icon

Beste antwoord door Daniël NS 17 July 2023, 20:34

Bekijk origineel

2 reacties

Als u uw telefoon niet kunt ophalen in Rotterdam, gaat uw telefoon naar het gevonden goed depot in Utrecht en van daaruit kan men uw telefoon aan u opsturen.

Een andere mogelijkheid zit er helaas niet in vrees ik voor u.

Reputatie 6

Goedenavond TRW. Welkom bij de NS Community!

Loes heeft het hier goed. Er is helaas geen mogelijkheid om dit op te laten sturen naar een ander station. Verder nog even als aanvulling op haar reactie: Het process met het gevonden goed depot in Utrecht start na 5 dagen. Je krijgt hier dan een mail over met verdere instructies. Zou je niet willen bellen, kan je op deze mail wachten.

Reageer