beantwoord

Magazine NS Dagje Uit

  • 15 October 2023
  • 9 reacties
  • 496 Bekeken

Verschijnt het magazine NS Dagje Uit ook nog op papier ?

icon

Beste antwoord door danhub 15 October 2023, 08:44

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 5

Dagje Uit verschijnt twee keer per jaar in geprinte vorm.

Het magazine verschijnt daarom maar twee keer per jaar (voorjaar en najaar) in geprinte vorm en in een kleinere oplage.

Je kunt dit aanzetten (of uitzetten) in Mijn NS onder communicatievoorkeuren.

 

Onder communicatie voorkeuren: De button NS Dagje Uit stond bij mij groen aangevinkt. Desondanks ontvang ik dit magazine niet 2x per jaar.

Reputatie 5

Je zou er eigenlijk in april eentje ontvangen moeten hebben. Of de geprinte versie van dit najaar al uit is weet ik niet, want ik heb alle communicatie per post uitgezet. Misschien dat iemand anders dat hier wel weet?

Als je deze (weer) niet ontvangt dan zou ik even contact opnemen met de klantenservice, al kun je dat natuurlijk nu ook al doen. 

Reputatie 7
Badge +3

Bij mij staat het wel aangevinkt maar maar het heeft geen enkel effect, al jaren geen geprinte Spoor / NS Dagje Uit-magazine, alleen digitaal die zonder te lezen in de digitale papierbak verdwijnt. 

Eerlijk gezegd boeit het mij persoonlijk ook niet zoveel, zal dus ook geen contact opnemen met de klantenservice om het toch op papier te krijgen, gaat me er meer om dat die instelling op ja zetten gewoon geen mallemoer helpt. 

Badge +3

Kreeg de laatste dubbel, zitten verder geen bijzondere coupons in of zo (alle aanbiedingen zitten ook in de online versie).

Reputatie 7
Badge

Staat bij mij ook aangevinkt maar ontvang het al jaren niet meer. 

Reputatie 7
Badge +3

NS kan die instelling beter Dode Mus noemen, want daar komt het dus bij velen op neer. Wat heeft het voor zin om klanten te laten aangeven dat ze het magazine per post willen hebben (ook al is het slechts 2 keer per jaar) en dat dan vervolgens niet te doen? 

Ik ontvang de digitale versie van het ns dagje uit magazine op mijn oude e-mail adres. Dit terwijl ik op mijn ns wel mijn nieuwe e- mail heb doorgegeven. Wat moet ik doen om het magazine op het juiste mailadres te krijgen?

Je kan daarvoor het beste even contact opnemen met onze klantenservice. Daar kunnen mijn collega's dat voor je in orde maken.

Reageer