Skip to main content
beantwoord

mijn goederen die uit een huurkluisje zijn verwijderd door ns personeel.

  • September 13, 2024
  • 8 reacties
  • 157 Bekeken

mijn goederen die uit mijn kluisje zijn verwijdert(door tijdsoverschrijving van max. 72 uur)uiteraard wil ik mijn spullen terug maar gaat allemal zoow moeilijk klantenservice zegt maar wat,ja meneer zo en zo dan komt het goed...niet dus,zo gaat het nu al een halfjaar tot nu nog geen millimeter opgeschoten en dan heb ik ongeveer 10 verschillende medewerkers gesproken.ik weet dat de goederen worden opgeslagen in een dupo in utrecht..een hal zo groot als een voetbalveld vol met spullen daar zit het probleem waarscheinlijk ook..dan moeten ze zoeken en daar hebben ze naar mijn idee geen zin in want daar ligt wel 40 jaar aan vergeten goederen/spullen/bagage overigens wel gelabeld.en rechtstreeks aankloppen bij dat dupo is niet toegestaan.het zijn persoonlijke dure spullen voor mij.maar krijg gewoon geen antwoord.2 brieven heen gestuurd 10 weer gebeld niks pffff..

Beste antwoord door Kairos

Dit is een reizigerscommunity. Wij kunnen hier helaas niet bij helpen.

 

Hier staat info (onderaan de pagina bij veelgestelde vragen): https://www.ns.nl/reisinformatie/bagage/bagage-op-station.html

 

8 reacties

  • Reisleider**
  • 102 reacties
  • Antwoord
  • September 13, 2024

Dit is een reizigerscommunity. Wij kunnen hier helaas niet bij helpen.

 

Hier staat info (onderaan de pagina bij veelgestelde vragen): https://www.ns.nl/reisinformatie/bagage/bagage-op-station.html

 


Forum|alt.badge.img+1
  • Koploper***
  • 3881 reacties
  • September 13, 2024

Dit is een reizigerscommunity. Wij kunnen hier helaas niet bij helpen.

 

Hier staat info (onderaan de pagina bij veelgestelde vragen): https://www.ns.nl/reisinformatie/bagage/bagage-op-station.html

 

Ja de klant heeft al 2 brieven geschreven en 10 keer gebeld wat moet hij dan met die link. Dit is gewoon niet klantvriendelijk. Normaal zou ik aangifte doen bij de politie maar ik denk dat die hier ook niets mee gaan doen. Geschillencommissie is ook lastig. Misschien moet je NS maar een rekening gaan sturen.


Forum|alt.badge.img
  • Koploper**
  • 3003 reacties
  • September 13, 2024

Misschien moet je NS maar een rekening gaan sturen.

En wat bereik je daar precies mee naast een hele hoop gelach en vermaak voor de klantenservicemedewerkers?


Vareo
Forum|alt.badge.img
  • Koploper*
  • 4220 reacties
  • September 13, 2024

Er staat dus dat het kan zijn dat de kluis leeggehaald wordt na 3 dagen. Er staat echter niet in wat ze met de spullen doen? 


rvdborgt
Forum|alt.badge.img+1
  • Koploper**
  • 2798 reacties
  • September 13, 2024

Is dit niet iets voor het Klachtenloket OV?


Forum|alt.badge.img+1
  • Koploper***
  • 3881 reacties
  • September 13, 2024

Is dit niet iets voor het Klachtenloket OV?

Lijkt mij in ieder geval iets constructiefs. Klant heeft vele malen gebeld en brieven geschreven maar NS doet tot op heden helemaal niets zo te lezen. 


Forum|alt.badge.img
  • Koploper**
  • 3003 reacties
  • September 13, 2024

Lijkt mij in ieder geval iets constructiefs. Klant heeft vele malen gebeld en brieven geschreven maar NS doet tot op heden helemaal niets zo te lezen. 

Dat weten we nu inmiddels wel.

 

Ik denk dat het trouwens een kansspel is bij de NS klantenservice, je moet net de goeie medewerker te pakken krijgen. Mijn advies is toch om het te blijven proberen…

De aanhouder wint 😁.


  • Reisleider**
  • 102 reacties
  • September 14, 2024

Er staat dus dat het kan zijn dat de kluis leeggehaald wordt na 3 dagen. Er staat echter niet in wat ze met de spullen doen? 

Er staat dat je als je het formulier invult en opstuurt, je 70 euro moet betalen om de spullen thuisgestuurd te krijgen. Spullen gaan naar Centraal Bureau Gevonden Voorwerpen in Utrecht.

Onderin staat ook dat de bagage maximaal 3 maanden bewaard wordt.

 

Uit de context valt niet te halen wat voor brieven het zijn geweest en of het vereiste bedrag voldaan is (en of TS daar überhaupt op geattendeerd is)