mijn goederen die uit mijn kluisje zijn verwijdert(door tijdsoverschrijving van max. 72 uur)uiteraard wil ik mijn spullen terug maar gaat allemal zoow moeilijk klantenservice zegt maar wat,ja meneer zo en zo dan komt het goed...niet dus,zo gaat het nu al een halfjaar tot nu nog geen millimeter opgeschoten en dan heb ik ongeveer 10 verschillende medewerkers gesproken.ik weet dat de goederen worden opgeslagen in een dupo in utrecht..een hal zo groot als een voetbalveld vol met spullen daar zit het probleem waarscheinlijk ook..dan moeten ze zoeken en daar hebben ze naar mijn idee geen zin in want daar ligt wel 40 jaar aan vergeten goederen/spullen/bagage overigens wel gelabeld.en rechtstreeks aankloppen bij dat dupo is niet toegestaan.het zijn persoonlijke dure spullen voor mij.maar krijg gewoon geen antwoord.2 brieven heen gestuurd 10 weer gebeld niks pffff..
beantwoord
mijn goederen die uit een huurkluisje zijn verwijderd door ns personeel.
Beste antwoord door Kairos
Dit is een reizigerscommunity. Wij kunnen hier helaas niet bij helpen.
Hier staat info (onderaan de pagina bij veelgestelde vragen): https://www.ns.nl/reisinformatie/bagage/bagage-op-station.html
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.