Skip to main content

mijn goederen die uit mijn kluisje zijn verwijdert(door tijdsoverschrijving van max. 72 uur)uiteraard wil ik mijn spullen terug maar gaat allemal zoow moeilijk klantenservice zegt maar wat,ja meneer zo en zo dan komt het goed...niet dus,zo gaat het nu al een halfjaar tot nu nog geen millimeter opgeschoten en dan heb ik ongeveer 10 verschillende medewerkers gesproken.ik weet dat de goederen worden opgeslagen in een dupo in utrecht..een hal zo groot als een voetbalveld vol met spullen daar zit het probleem waarscheinlijk ook..dan moeten ze zoeken en daar hebben ze naar mijn idee geen zin in want daar ligt wel 40 jaar aan vergeten goederen/spullen/bagage overigens wel gelabeld.en rechtstreeks aankloppen bij dat dupo is niet toegestaan.het zijn persoonlijke dure spullen voor mij.maar krijg gewoon geen antwoord.2 brieven heen gestuurd 10 weer gebeld niks pffff..

Dit is een reizigerscommunity. Wij kunnen hier helaas niet bij helpen.

Hier staat info (onderaan de pagina bij veelgestelde vragen): https://www.ns.nl/reisinformatie/bagage/bagage-op-station.html

Dit is een reizigerscommunity. Wij kunnen hier helaas niet bij helpen.

Hier staat info (onderaan de pagina bij veelgestelde vragen): https://www.ns.nl/reisinformatie/bagage/bagage-op-station.html

Ja de klant heeft al 2 brieven geschreven en 10 keer gebeld wat moet hij dan met die link. Dit is gewoon niet klantvriendelijk. Normaal zou ik aangifte doen bij de politie maar ik denk dat die hier ook niets mee gaan doen. Geschillencommissie is ook lastig. Misschien moet je NS maar een rekening gaan sturen.

Misschien moet je NS maar een rekening gaan sturen.

En wat bereik je daar precies mee naast een hele hoop gelach en vermaak voor de klantenservicemedewerkers?

Er staat dus dat het kan zijn dat de kluis leeggehaald wordt na 3 dagen. Er staat echter niet in wat ze met de spullen doen? 

Is dit niet iets voor het Klachtenloket OV?

Is dit niet iets voor het Klachtenloket OV?

Lijkt mij in ieder geval iets constructiefs. Klant heeft vele malen gebeld en brieven geschreven maar NS doet tot op heden helemaal niets zo te lezen. 

Lijkt mij in ieder geval iets constructiefs. Klant heeft vele malen gebeld en brieven geschreven maar NS doet tot op heden helemaal niets zo te lezen. 

Dat weten we nu inmiddels wel.

Ik denk dat het trouwens een kansspel is bij de NS klantenservice, je moet net de goeie medewerker te pakken krijgen. Mijn advies is toch om het te blijven proberen…

De aanhouder wint 😁.

Er staat dus dat het kan zijn dat de kluis leeggehaald wordt na 3 dagen. Er staat echter niet in wat ze met de spullen doen? 

Er staat dat je als je het formulier invult en opstuurt, je 70 euro moet betalen om de spullen thuisgestuurd te krijgen. Spullen gaan naar Centraal Bureau Gevonden Voorwerpen in Utrecht.

Onderin staat ook dat de bagage maximaal 3 maanden bewaard wordt.

Uit de context valt niet te halen wat voor brieven het zijn geweest en of het vereiste bedrag voldaan is (en of TS daar überhaupt op geattendeerd is)

Reageer