Skip to main content
beantwoord

NS chat medewerkers heeft mijn account stuk gemaakt en wil dat niet oplossen

  • 17 June 2024
  • 3 reacties
  • 115 Bekeken

Ik was afwachtend voor een chat medewerker voor bijna een uur. En dan dit - er was een probleem met NS flex contracthouder, ze wilde mijn account opnieuw instellen en in plats van oplossen ik kan niet meer helemaal inloggen en moet iemand bellen - wss weer een uur op de lijn hangen.

Ik denk dat NS klantenservice een dikke nul verdient (NS zelf als een vervoerbedrijf zeker laatste tijd ook kapot is). Zijn er extra opties om mijn teleurstelling te uiten, klagen of zoiets. Wss geen effect, maar ik ben echt zat met constante “werken aan het spoor”, “mensen aan het spoor” en hun IT-systemen die zijn erg vol met bugs en onbetrouwbaar.

 

 

 

3 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hey Drunja40!

Jammer om te lezen dat je zo ontevreden bent. Ik wil graag met je meekijken of ik jouw probleem kan oplossen. Zou je mij hiervoor een berichtje willen sturen?

Reputatie 1

Ik was geholpen door Lorena. Snel en werkelijk. dat veranderd niet mijn opinie dat NS in verkeerde richting beweegt en wordt steeds lastiger, maar sommige medewerkers zijn nog steeds effectiever dan anderen. kudos

Bedankt voor de terugkoppeling en de eerlijkheid. Dat waarderen wij enorm.

Reageer