beantwoord

NS heeft een verkeerde koppeling gemaak en E17,-- teveel berkend.

  • 2 September 2023
  • 2 reacties
  • 71 Bekeken

Hoe kan ik contact maken met een natuurlijk persoon om dit optelossen.  

21-08-2023 NS 40% korting buiten de spits Goes Amsterdam Sloterdijk 2 € 17,16

21-08-2023 - Reis zonder check-uit, gecorrigeerd door NS Amsterdam sloterdijk Goes 2 € 17,16

21-08-2023 NS Vol tarief in de spits Amsterdam Sloterdijk Amsterdam Sloterdijk 2 € 0,00

21-08-2023 NS Vol tarief in de spits Amsterdam Sloterdijk Hoorn 2 € 8,80 Totaal € 68,5

De tweede entry is door NS onjuist toegevoegd daar reis ik weer terug naar goes, maar ik ben gewoon naar Hoorn gegaan.

mvg

 

 

icon

Beste antwoord door Tochjo 2 September 2023, 16:16

Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3

U kunt telefonisch contact opnemen hiervoor: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Daar klopt inderdaad weinig van, of ben je langer dan 35 minuten buiten de poortjes op Sloterdijk geweest voordat je incheckte voor naar Hoorn?

Via een Mijn OV-chip account zou je nog uit kunnen zoeken welke uitcheck er nou eigenlijk precies ontbreekt, mocht de Klantenservice iets anders beweren.

Maak dan liefst een screenshot van Mijn OV-chip, die kan je als bijlage sturen bij contact met NS via de chat of social media.

Reageer