Het kan iedereen gebeuren: Je ontvangt een factuur en begrijpt de inhoud niet helemaal. Je kijkt hier even vlug naar en denkt dat er een overlappende periode in zit en wil hier graag samen met de klantenservice naar kijken.
Mijn verwachting: De klantenservice pakt je gegevens erbij, legt uit waar de verwarring vandaan kan komen en het is opgehelderd. Beide een goede dag.
De realiteit: De klantenservice weigert je gegevens erbij te pakken totdat diegene herhaaldelijk heeft gevraagd: “Of ik 100% zeker wist dat het niet klopte” en er een “overlappen periode in zat”. Dit zonder uitleg over waar ik op moest letten bij de factuur (bij overlappende data denk ik inderdaad dat er iets overlapt). Na eindelijk je gegevens erbij gepakt te hebben word je uitgekafferd, want ik zit fout. Bij aangeven dat je deze manier niet aangenaam vind, word je nog eens uitgekafferd. Wie ben ik om jullie te durven bellen als ik iets niet goed heb begrepen?
Nee maar serieus: Ik denk dat de start van de dag voor beide partijen gewoon rot is. Als iemand vraagt om even mee te kijken, kijk even mee. Dit had tijd en een slecht humeur gescheeld, voor beide kanten.