Skip to main content

Geachte NS Forumleden,

Ik wil graag een probleem onder de aandacht

brengen met betrekking tot mijn nieuwe OV-chipkaart. Helaas is mijn oude kaart verloren gegaan door een verhuizing, en hoewel ik een nieuwe kaart heb besteld, heb ik deze nog steeds niet ontvangen, inclusief het bijbehorende abonnement.

Het betreft de kaart die eindigt op **** **** **** **** 4682. Het abonnement vermeldt: ‘Weekend vrij in combinatie met NS Flex’.

In de bijlage kunt u zien dat ik nu gekozen heb voor het Flex Weekend-abonnement, dat €37,35 kost, met 40% korting in de daluren en de mogelijkheid voor eerste klas reizen. Dit omdat ik meer ga reizen komende tijd  

Daarnaast wil ik vermelden dat ik vanmiddag contact heb gehad met de politie over de vermissing van mijn gestalde OV-fiets, nadat ik eerder contact met NS had opgenomen. De fiets is inmiddels weer boven water gekomen en zal morgen terug naar de stalling worden gebracht.

 

@NS Klantenservice, zouden jullie hierin mee willen denken tot een oplossing?

 

Bij voorbaat dank voor uw hulp.

Met vriendelijke groet,  
J. Brunink

Welkom op deze reizigers-helpen-reizigerscommunity. Wij kunnen hier niet bij klantgegevens. Het beste kun je telefonisch, via X, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice.


Let op dat je alleen in het weekend standaard 1e klas reist (vrij reizen periode). Het schuifje in je screenshot bepaalt de klasse voor doordeweeks. 1e klas is daarbij 70% duurder dan 2e klas, met 40% korting betaal je dus voor een reis die in de daluren start 102% van wat die reis voltarief 2e klas kost. 


Reageer