Geachte NS Forumleden,
Ik wil graag een probleem onder de aandacht
brengen met betrekking tot mijn nieuwe OV-chipkaart. Helaas is mijn oude kaart verloren gegaan door een verhuizing, en hoewel ik een nieuwe kaart heb besteld, heb ik deze nog steeds niet ontvangen, inclusief het bijbehorende abonnement.
Het betreft de kaart die eindigt op **** **** **** **** 4682. Het abonnement vermeldt: ‘Weekend vrij in combinatie met NS Flex’.
In de bijlage kunt u zien dat ik nu gekozen heb voor het Flex Weekend-abonnement, dat €37,35 kost, met 40% korting in de daluren en de mogelijkheid voor eerste klas reizen. Dit omdat ik meer ga reizen komende tijd
Daarnaast wil ik vermelden dat ik vanmiddag contact heb gehad met de politie over de vermissing van mijn gestalde OV-fiets, nadat ik eerder contact met NS had opgenomen. De fiets is inmiddels weer boven water gekomen en zal morgen terug naar de stalling worden gebracht.
@NS Klantenservice, zouden jullie hierin mee willen denken tot een oplossing?
Bij voorbaat dank voor uw hulp.
Met vriendelijke groet,
J. Brunink