Beste NS, graag wil ik mijn OV KAART abonnement opzeggen. Ik ben verhuisd naar Canada en probeer te bellen om op te zeggen, maar kan door tijdsverschil niemand bereiken en kan geen e-mail adres vinden.
Bladzijde 1 / 1
U kunt prima chatten via Klantenservice. Niet te laat in de ochtend is dat doenlijk, ook met een tijdsverschil tussen de zes en negen uur. Chat is niet gebonden aan kantoortijden. Uw kaart kan geblokkeerd worden en dan wordt hij onbruikbaar.
Klantenservice heeft geen emailadres maar ze kunnen u precies vertellen wat er moet gebeuren. Het bevestigen op een automaat in Nederland kan nu eenmaal niet.
Bellen vanuit Canada is ongunstig, lange wachttijden en dat kan duur zijn.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.