Ik probeer al een tijdje in contact te komen met de ns klantenservice om mijn Dal voordeel abonnement op te zeggen. Dit blijkt een lastige taak, want ik krijg maar niemand te pakken. Dit is zowel niet telefonisch als via de chat. Hoe moet ik dit nu opzeggen?
Mijn echtgenote heeft via mijn dalvrij abonnement een bij abonnement. Zij kan dat niet opzeggen omdat ik de eigenaar van het abonnement ben. Hoe kan ik dat abonnement voor haar opzeggen? Het betreffende bij abonnement staat niet vermeld onder mijn producten?
Neem hiervoor telefonisch via Twitter, Facebook of chat contact op met de klantenservice.
Mijn echtgenote heeft via mijn dalvrij abonnement een bij abonnement. Zij kan dat niet opzeggen omdat ik de eigenaar van het abonnement ben. Hoe kan ik dat abonnement voor haar opzeggen? Het betreffende bij abonnement staat niet vermeld onder mijn producten?
Hoi @@@@, welkom op onze NS Community.
Je kan hier helaas je abonnement niet opzeggen. Dat kan via onze klantenservice, via de live-chat, social media op Twitter of Facebook, of telefonisch via 030-75 15 155. Hier zie je alle mogelijkheden.
Hierbij wil ik mijn abonnement opzeggen.
Met vriendelijke groet,
You can't cancel your subscription here. Have you still not gotten a reply on our chat? It is busy there but they have responded to every chat that started more that 90 minutes ago. There are other ways to cancel your subscription than via our chat. You can also send a message via Twitter or Facebook, but the chat should work too. I'm sorry that it takes a while!
The site says "Het is altijd mogelijk een abonnement op te zeggen" -- misschien door off topic community assistance?
Hopelijk hoor ik via deze weg hoe ik toch in contact kom met NS!
Ik heb deze casus doorgezonden aan de redactie van 'Kanniewaarzijn'.
Het spijt mij om te horen dat het niet helemaal lukt betreft de betaling van je abonnement.
Ik heb je persoonlijke gegevens verwijderd omdat deze openbaar in te zien waren.
De NS Community is een plaats waar reizigers elkaar kunnen helpen en is geen regulier klantenservice kanaal. Ik kan je het beste aanraden om je verhaal uit te leggen via bijvoorbeeld Facebook, Twitter of Chat.
Volgens de telefonische info van u, na het storneren, krijg ik nu een herinnering om te betalen (met incasso-dreigingen etc.), als ik dan weer heb betaald, krijg ik het weer terug.
Ik verzoek u om deze geautomatiseerde poppenkast NU stop te zetten.
Ik heb het abonnement enkele keren gestopt -en ruim voor de verloopdatum met vijf keer naar het station en veel telefoontjes met u- en wil verder niet lastig gevallen worden.
Duidelijk?
Met vriendelijke groeten/Best Regards
DickHoogendoorn | Designer BNO
Persoonlijke informatie verwijderd door moderator
Voor de meelezers: Opzeggen van abonnementen gaat altijd van de Klantenservice en niet via deze community. Ik heb in dit geval een uitzondering gemaakt om op die manier het probleem in 1 keer op te kunnen lossen. Stuur niet op eigen initiatief een privébericht naar moderators maar doe dit alleen als ze hier om vragen!
In dit geval wil ik wel een uitzondering voor je maken en het via de Community voor je oplossen. Kun je me een privébericht sturen en daarin je naam, adres, woonplaats, kaartnummer, e-mailadres en geboortedatum doorgeven? Dan ga ik kijken wat ik voor je kan doen! Je stuurt me een privébericht door op mijn naam te klikken en te kiezen voor "stuur bericht".
Excuus, ik miste inderdaad een reactie in een ander topic. Moet deze per vergissing hier hebben geplaatst.
Ik vind het jammer om te lezen dat je niemand te pakken krijgt hiervoor. Helaas is het de laatste tijd ontzettend druk op al onze kanalen, waardoor het even kan duren voordat je een medewerker te pakken krijgt. We zijn er zeker wel, maar er is iets meer geduld voor nodig dan normaal! Als je niet lang aan de telefoon wil hangen zou je ons ook een bericht kunnen sturen via Twitter (sneller) of Facebook. Daarvoor hoef je niet continu actief te zijn en kun je het een bericht per keer doen over een aantal dagen. 🙂
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.