Telefonisch wijzing doorgegeven voor abonnement op 16-9-24. Verwerking lukte niet omdat er ergens iets fout zat. Medewerker ging collega raadplegen en het gesprek werd na 20 minuten automatisch afgekapt. Opnieuw gebeld, andere collega en weer zelfde verhaal. Daarna nog een keer idem dito. Bij de 4e keer werd me verteld dat er een computerstoring was en dat ik de volgende dag maar terug moest bellen. Dat heb ik gedaan en bij mijn 2e gesprek werd de kwestie opgelost en was ik tevreden. Dit geldt niet voor de situatie van vandaag, Ik ontving een faktuur van Vodaphone waarin mij verzocht werd om een bedrag van € 100,80 te betalen voor kosten van bellen van servicenummers. Hierover heb ik vandaag contact gehad met de klantenservice van NS maar die vonden dat dit niet hun probleem was en dat ik niet hoefde te rekenen op een tegemoetkoming in de kosten van hun kant. Ik vind dat niet terecht en maak bij deze mijn ongenoegen kenbaar.