Beste lezer,
ik heb contact gehad met de klantenservice, over kwijtschelding van de boete, de 50€ is geseponeerd alleen de 6,50€ ritprijs niet. Ik moest een screenshot sturen naar jullie. Zou dit geregeld kunnen worden?
Kenmerk: G234121
Beste lezer,
ik heb contact gehad met de klantenservice, over kwijtschelding van de boete, de 50€ is geseponeerd alleen de 6,50€ ritprijs niet. Ik moest een screenshot sturen naar jullie. Zou dit geregeld kunnen worden?
Kenmerk: G234121
Deze community is bedoeld om reizigers door andere reizigers te laten helpen. Wij hebben geen toegang tot klantgegevens en kunnen u dus niet helpen met uw verzoek.
U moet hiervoor rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Aangezien u een afbeelding wilt meesturen, ligt daarvoor de chat voor de hand (druk op deze pagina op de knop Chat met NS). U kunt ook een berichtje sturen op Twitter of Facebook.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.