Skip to main content

Beste lezer,

afgelopen vrijdag ben ik vanaf Arnhem (via Breda) naar Den Haag gereisd (vanwege werkzaamheden). Een lange reis, met een lange overstap, tijdens mijn overstap op Breda heb ik uitgecheckt (de AH to Go ligt buiten de poortjes), drinken gehaald, en weer ingecheckt. Dit resulteerde in een ritprijs die 5 a 6 euro duurder was dan van mijn metgezel. Ik wil dit geld retour, maar krijg de NS via de Klantenservice niet te pakken.. 


Wat kan ik doen?

Groet.

Toch blijven proberen de klantenservice te bereiken. Zij zijn de enige die u kunnen helpen.

Wellicht hebt u sneller contact als u een andere manier van contact probeert? De klantenservice is 24 uur per dag telefonisch bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.


Reageer