beantwoord

typefout in email

  • 31 August 2023
  • 11 reacties
  • 101 Bekeken

Reputatie 5

In onderstaande plaatje zie je onder de pijl een typefout staan “metr”. Dit moet “met” zijn.

 

Dit is te vinden in de mail “Even uw NS-abonnement op pauze...”

icon

Beste antwoord door Stijn NS 31 August 2023, 11:34

Bekijk origineel

11 reacties

Bedankt voor de melding, inderdaad een beetje slordig dat deze fout is meegenomen. Ik zal het doorgeven.

Reputatie 5

Bedankt.

 

Daarnaast kan ik ook geen nieuwe topics openen/plaatsen in het subforum van flex. Zie het ook nieuw staan in de dropdown menu waar het thuis hoortMaar kan wel in topics reageren.

 

Wellicht dat er anderen ook daarin ook geen topic kunnen openen/plaatsen.

Ik heb het even getest via de voorkant en heb NS Flex er nog steeds tussen staan, maar dat kan liggen aan mijn rol. Voor zover ik weet is er in ieder geval niets gewijzigd aan de instellingen en zou dat nog steeds moeten kunnen. Zou je misschien een screenshot kunnen sturen?

Badge +3

Bij het starten van een topic valt het subforum NS Flex niet te kiezen in de keuzelijst:
 

Reputatie 7
Badge +3

Ook even getest, en zie het NS Flex subforum er niet tussen staan wanneer ik een nieuw topic zou willen openen. Hieronder screenprint (NS Flex zou tussen OV-chipkaart en Overige producten moeten staan).

 

Ben er even ingedoken en het was toch iets in de instellingen van die categorie. Ik weet niet zo goed hoe lang dit al het geval is geweest, maar apart dat dit pas nu is opgevallen.

Als het goed is zouden jullie nu wel topics moeten kunnen plaatsen in de NS Flex categorie.

Reputatie 7
Badge +3

Check ✅

Goed bezig Stijn. En dat op je laatste dag hier. 😁

I know right. 😂

Reputatie 5

Volgens mij speelt dit al ruim 7 maand zo niet langer, zie dit topic en deze (ongeveer 4 maand) waarin ik het al had aangegeven en blijkbaar toen nog niet opgevallen.

Ik zie het inderdaad. Daar zal dan waarschijnlijk overheen gelezen zijn, excuses. Het is nu in ieder geval opgelost. :)

Reputatie 5

bedankt voor het oplossen op je laatste dag hier.

Reageer