beantwoord

foute weergave prijs op productpagina

  • 2 January 2023
  • 8 reacties
  • 180 Bekeken

Reputatie 5

Op de productpagina waar je het abonnement kunt inzien en dingen kunt wijzigen loopt de prijs van het abonnement 1 jaar achter ten opzichte van het huidige jaar. Op de factuur is de prijs wel juist.

 

Vorig jaar stond het hele jaar 5 euro (prijs van 2021) en op de factuur was het juiste tarief van 5,10 (prijs van 2022).

 

Nu is de prijs 5,60 op de factuur (prijs van 2023) en staat op de productpagina 5,10 (prijs van 2022).

 

p.s. op het flex subgedeelte lukte het niet om te posten. Geef onderwerp op.

icon

Beste antwoord door mrfreeze 2 January 2023, 11:54

Bekijk origineel

8 reacties

Badge +3

Ik herken dit probleem niet:
 


Zoals je ziet, heb ik wel vandaag mijn factuur gekregen. Misschien dat de prijs zich aanpast na je eerstvolgende factuur?

Reputatie 7
Badge +3

Dat laatste lijkt me inderdaad het geval. Of het wordt pas aangepast na de verlengingsdatum. Bij mij staat er momenteel:

 

Reputatie 5

Mijn verlengdatum is altijd 1 januari. Het is dus gisteren wel naar 5,10 gegaan. Zou 5,60 moeten zijn. Vorig jaar stond het hele contractjaar 5 euro ondanksdat de verlengingop 1 januari in gaat.

De prijs is in die zin wel aangepast maar met het verkeerde bedrag.

Badge +3

Cosmetisch foutje dan.

Kan het helaas niet bevestigen omdat ik op dit moment alleen maar kaarten met Flex Basis heb, maar het lijkt dus alsof de prijs per ‘ingangsdatum’ een jaar lang blijft staan (tot een verlengingsdatum, die er bij Flex eigenlijk niet is)?

Dat kan @mrfreeze dan na 23-01 bevestigen, maar omdat het bij @Tochjo wel goed staat is het vreemd, tenzij die toevallig gisteren gewisseld heeft.

Reputatie 5

Daar lijkt het wel op. Bij mij loopt het dus een heel jaar achter (op de productpagina).

 

Ook even wachten wat er op of na 23 juli bij @mrfreeze gebeurd met het tarief. Maar die staat nu nog goed (volgens het jaarcontract wat vorig jaar inging).

Badge +3

We blijven ons verbazen inderdaad. Onderliggend lijkt NS Flex toch stiekem een -doorlopend, zoals alle abonnementen- jaarcontract, ook al mag je kosteloos wisselen naar iets anders (of opzeggen).

En @dennisg jouw (getoonde) ingangsdatum is?

Badge +3

omdat het bij @Tochjo wel goed staat is het vreemd, tenzij die toevallig gisteren gewisseld heeft.

Nee, ik heb niet op 1 januari gewisseld. Ik heb sinds 1 november NS Flex Dal Voordeel. Daarvoor had ik een maand NS Flex Weekend Vrij. De ingangsdatum van mijn eerste NS Flex-abonnement is sinds afgelopen jaar 1 augustus (ik heb mijn oude abonnement op 31 juli geheel stopgezet en van de kaart verwijderd en op 1 augustus een nieuw abonnement afgesloten om mijn incassodatum te wijzigen).

Reputatie 5

@Robert B Mijn ingangsdatum van het contract is op 1 januari van elk nieuwe jaar.

 

Had het ooit op 1 januari aangevraagd.

Reageer