beantwoord

vergoeding vertraging 14aug

  • 24 October 2023
  • 2 reacties
  • 57 Bekeken

ik reisde op 14aug jl vanuit Vlissingen naar Eindhoven. doordat er een blokkade op spoor was net voorbij Vlissingen was vertrek 15min later. gevolg daarvan het hele schema zou vastlopen.

eenmaal vertrokken 20:10uur  en bij aankomst in Goes bleek er wisselstoring. daar gewacht van 20:45 tot 22:10. informatie was hopeloos, en medewerkers wisten niks. 

gebeld met NS en ook daar was geen info. met andere woorden: zoek t lekker uit.

uiteindelijk kwam er een bus die ons naar Bergen op zoom  bracht om 22:10 - 22:40

van daaruit met trein naar Roosendaal 22:44-22:54

trein Roosendaal naar Breda 22:15 - 23:33

en laatste deel weer met bus vanuit Breda naar Eindhoven. 23:45- 00:45

reis duurde in totaal dus 4uur en 45min

deze week claim ingediend voor teruggave kosten en werd mij 2,55euro vergoed. restitutie Bergen op zoom Breda. vanuit NS kan er blijkbaar niet meegekeken kunnen worden in mijn reisverloop.

klacht ingediend op 15aug. ja gaan we mee aan de slag en u krijgt vervolg te horen

NIETS gehoord.

 

zie nu in mail dat de prijzen verhoogd gaan worden en dekt men zich in met allerlei toevoegingen in voorwaardes. welke service en voor wat?

ga uit de auto naar de trein, sta ik in geheel achter. maar niet als ik op deze wijze wordt benadeeld en behandeld 

icon

Beste antwoord door MoDe 24 October 2023, 16:29

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Je kunt op de mail met afwijzing reageren met dat je het niet eens bent en het reisverloop wat je hier hebt beschreven aangeven.

Reputatie 7
Badge

Je kunt op de mail met afwijzing reageren met dat je het niet eens bent en het reisverloop wat je hier hebt beschreven aangeven.

Reactie laat ook dan wel maanden op zich wachten. Als er op je klacht ook niet binnen de daarvoor gestelde termijn antwoord komt, kun je ook overwegen in beroep tegen tegen de (uitgebleven) afhandeling daarvan.

Reageer