beantwoord

Verloren ding gevonden! Fijn! Maar kan niet afmelden?

  • 22 March 2024
  • 2 reacties
  • 52 Bekeken

Ik heb gisteren het formulier “verloren” ingevuld. Werkt prima allemaal. Gelukkig! Gisteravond werd ik gebeld: iemand heeft mijn verloren ding gevonden. Dus nu wil ik de klantenservice melden: “al gevonden, laat maar". Maar daar kan ik geen ingang voor vinden. Bestaan die knop niet? 

icon

Beste antwoord door MoDe 22 March 2024, 13:47

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Nee, die knop bestaat niet. Je zou telefonisch, via X, Facebook of chat contact kinnen opnemen met NS klantenservice om te melden dat het gevonden is.

Reputatie 7
Badge +4

Als blijkt dat het niet gevonden is en dat zal het geval zijn, krijgt u na een tijdje een bericht dat uw voorwerp helaas niet is gevonden en wordt de zaak gesloten.  U kunt als u naar Klantenservice belt ook kiezen voor overig. Het is natuurlijk netjes dat u dat doet, maar als het niet mocht lukken verwijs ik u naar mijn eerste zin hierboven.

Reageer