Skip to main content

Goedendag,

 

Ik wordt moedeloos van contact zoeken met jullie.  Via de chat krijg ik steeds na uren pas antwoord, en dan wordt gevraagd wat het pro kwam is   en dan weer uren geen antwoord,  dan weer een ander en dat duurt nu al 4 dagen zo.  Via de klantenservice geholpen   en alles zou op de mail komen,  geen mail... Ik wordt knetter zo.

Troost je maar, via DM of PB op de NS social media kanalen kreeg ik zaterdagavond te horen dat ik maandag antwoord zou krijgen.

Voor urgente zaken kun je toch het beste bellen of als je op een station bent contact zoeken via de infopaal.

 


Hey IngridHofstede1974. Welkom bij de NS Community. 

Het is helaas op het moment ontzettend druk. Je gaat zeker een antwoord krijgen, maar dit duurt nu langer dan normaal. Ik sluit me bij MoDe aan dat als het urgent is, je het beste ons kunt bellen.


Tja,   ook al 2x gebeld.   De dame zou alles in orde maken,  en mij mailen.... dat is 3 dagen terug.…

 

Vandaag weer gebeld... na 30 minuten opgehangen. 


Reageer