De ns doet regelmatig alsof de wachttijd van de klantenservice chat kort is, maar in de praktijk merk ik dat jullie daar kafkaesque trucjes voor gebruiken.
Zo is mijn wachttijd voor een medewerker bij de chat nu 10 minuten, maar na 13 minuten stelt de medewerker maar 1 vraag waarna ik weer (intussen) 10 minuten extra is.
Ik denk dat jullie dit expres doen om zo feitelijk te kunnen zeggen dat de wachttijd kort is, maar als de klant toch heel lang moet wachten dan maakt die ene eeste vraag geen enkel verschil. Door dit soort onzin verlies ik (en vele anderen) hun vertrouwen in de ns. Voor de duidelijkheid; dit doen jullie bij iedere chat, en dit staat niet op zichzelf
Ongeveer 10 jaar geleden hebben jullie (om de prijsstijging te verantwoorden) aan mij als klant beloofd dat jullie diensten sterk zouden verbeteren, maar het is de afgelopen 10 jaar echt veel slechter geworden. De treinen zijn minder schoon, ik vind minder vaak een zitplaats, de klantenservice is belachelijk slecht en omdat er minder treinen rijden naar mijn station ben ik altijd langer onderweg. Ik hoop dat de ns ooit weer zo goed wordt als in de jaren 90.