bericht van 4 mei…..
Beste mevrouw Hageman, |
Wij hebben uw aanvraag voor 'Compensatie bij vertraging' ontvangen. Het registratienummer is *********. Wij vinden het vervelend dat u vertraging heeft ervaren tijdens uw reis. |
In deze aanvraag heeft u verklaard dat u op 1 mei 2022, 11:46 vertraging heeft gehad op het traject Berlin Hbf – Ede-Wageningen. |
Wij streven ernaar u binnen zes weken te informeren over de afhandeling van deze aanvraag. Een eventuele terugbetaling zal plaatsvinden op de credit card of het rekeningnummer waarmee u het ticket betaald heeft. Indien u in het aanvraagformulier een rekeningnummer heeft ingevuld, vindt de eventuele terugbetaling op dat rekeningnummer plaats. Indien u in het aanvraagformulier heeft ingevuld dat u compensatie wilt in de vorm van Thalysbonnen, dan krijgt u deze bonnen toegestuurd indien uw aanvraag wordt toegewezen. |
Heeft u nog vragen?
inmiddels 9 augustus met als enige reactie, nadat ik zelf in een chatbericht de vraag heb gesteld, dat er een achterstand is in de verwerking.
Dit lijkt op verantwoordelijkheid ontlopen. |
Met vriendelijke groet, |
J. Hageman |
Lieneke Bouma |
Hoofd NS Klantenservice |