Heb al meerder keren een klacht doorgegeven, waarop een ontvangst bevestiging komt en wordt beloofd dat we binnen 5dgn antwoord krijgen. De klacht is al van 28 November 2023…!! maar van jullie belofte is nog niets vernomen, trouwens van AL jullie beloftes komt niets uit. Ik stuur hieronder mijn klacht mee, en hoop dat er nu ns actie wordt ondernomen, dit is allemaal we l zooo belachelijk!!
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Wij hebben je declaratieverzoek ontvangen. Je verzoek wordt binnen vijf dagen in behandeling genomen.
Reisgegevens | |
---|---|
Reden van declaratie | Taxikosten |
Ik beschik over een bon | |
Ja | |
Toelichting | Na een vertraging van meer dan 1 uur... nabij het station Geldermalsen is op dinsdag 28*11-20223 om +/- 22.45 uur de reis abrupt gestopt, met de mededeling u kunt terugreizen met dezelfde trein naar Utrecht, via de intercom in de trein medegedeeld dat er bij Utrecht Centraal 8 bussen klaar zouden staan die ons naar hoofdstations zou brengen en vandaaruit zouden Taxi's ons vervoeren naar 't eindpunt (in ons geval naar Station Oost in Den Bosch) Wij een vriendengroep van 8 personen van bijna 80 JAAR!!! stonden dus midden in de nacht "verloren" op CS Utrecht. Geen bus te zien. Aanwijzingen van NS personeel, leidden niet tot 'n oplossing, we werden van 't kastje naar de muur gestuurd. Omdat er geen WC in de trein was (deze was buiten werking!) behoeften buiten in de sneeuw moeten doen (ook dames!) Een medewerker heeft gebeld ivm met toegezegde bussen etc. maar na weer lang wachten, op de aangewezen plaats, geen bus te zien! Wij hebben toen zelf een Taxi moeten regelen wat ons 8 x € 30.00= € 240.00 heeft gekost!! Het formulier geld terugvragen door vertraging werkte de dag erna niet op jullie site, heb het toen op allerlei manieren geprobeerd maar omdat ik tot op vandaag niets had gehoord, ben ik vandaag gaan bellen en op (weer) jullie advies gaan chatten, maar word van het kastje naar de muur gestuurd! Nu hoop ik dat u van ons groepsuitje nog iets positiefs kunt maken, ondanks dat we pas om 2 uur..!!.. in de nacht thuis waren. Ik hoor graag van u, Mvrgr WMA de Gouw (hoofdboeker voor 4 pers.) en JFM de Gouw (ook hoofdboeker voor 4 pers.) Bij de klantenservice zijn jullie al meerdere keren van dit gebeuren op de hoogte, het staat onder 2 accounts, maar moest erbij vermelden dat heel het verhaal staat onder het NIET NS-account...bij deze! Mvrgr |
Reisdatum | 28-11-2023 |