Wanneer wordt mijn gehonoreerde claim wegens vertraging gestort
13 januari 2 toegekende claims onder nummer 5206230949 van ruim 100,00 euro , maar niet binnen 3 weken gestort zoals op de toekenning staat.
Wanneer wordt mijn gehonoreerde claim wegens vertraging gestort
13 januari 2 toegekende claims onder nummer 5206230949 van ruim 100,00 euro , maar niet binnen 3 weken gestort zoals op de toekenning staat.
Op deze reizigers-helpen-reizigerscommunity kunnen wij jou niet vertellen wanneer jij het geld van jouw claims gestort krijgt. Wij kunnen niet bij klantgegevens.
Goedemorgen Timteunis. Zoals MoDe al aangeeft kan de NS Community niet bij jouw klantgegevens dus kan hier ook geen exact antwoord gegeven worden. Wat ik echter wel kan aangeven is dat het bij toegekende internationale claims tot 3 maanden kan duren voordat de terugbetaling is aangekomen. Mocht het daarom gaan dan kun je dat dus aanhouden. Betreft het een andere claim, dan zou ik willen adviseren om met onze Klantenservice contact op te nemen.
Wat ik echter wel kan aangeven is dat het bij toegekende internationale claims tot 3 maanden kan duren voordat de terugbetaling is aangekomen.
Waarom moet het zo lang duren voordat een toegekende claim wordt uitbetaald?
Wat ik echter wel kan aangeven is dat het bij toegekende internationale claims tot 3 maanden kan duren voordat de terugbetaling is aangekomen.
Waarom moet het zo lang duren voordat een toegekende claim wordt uitbetaald?
Wat denk je? Iets met te weinig personeel en te veel claims?
Dat inderdaad. Achterstanden. Ik weet ook niet alle exacte details achter dit proces of waarom specifiek het zo lang duurt. Ik weet enkel dat er een achterstand is en dat hij specifiek bij internationale uitbetalingen tot 3 maanden kan duren nadat het is toegezegd.
Wat ik echter wel kan aangeven is dat het bij toegekende internationale claims tot 3 maanden kan duren voordat de terugbetaling is aangekomen.
Waarom moet het zo lang duren voordat een toegekende claim wordt uitbetaald?
Wat denk je? Iets met te weinig personeel en te veel claims?
Voor het uitbetalen van toegekende (!) claims is geen personeel nodig als je proces daarop is ingericht. Als je daarvoor nog personeel nodig hebt, en daardoor maanden extra vertraging genereert, dan doe je echt iets verkeerd.
Wat denk je? Iets met te weinig personeel en te veel claims?
En te weinig goed werkende automatisering. Je zou een reeds toegekende restitutie natuurlijk prima automatisch over kunnen laten maken in plaats van daar tijd van een mederwerker voor te vragen.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.