Vanmorgen 24 minuten gebeld met de klantenservice ivm wijziging abonnement en wijziging ten naamstelling OV kaart. Medewerker zei dat ik binnen een half uur bij de kaartautomaat kon autoriseren. Bleek niet mogelijk. Ik belde op het station met de klantenservice. Kreeg eerst ns 'zakelijk' aan de lijn. Zij verbond mij door. Tien minuten wachten. De volgende medewerker kon mij niet verder helpen. Zonder resultaat naar huis.
Vroeg in de avond volgende poging. Opnieuw gaf de website waarop ik alles had ingevuld aan dat ik moest bellen. Na een klein kwartier was ik aan de beurt. De medewerker stond mij goed te woord. Zij nam alle details op en verbond mij voor de afronding door met een collega. Die nam na ca 10 minuten op. Stond mij te woord en zette me vervolgens met een muziekje in de wacht. Na 40 minuten heb ik de verbinding verbroken.
Wat doet de klantenservice goed?