Door de storingen van afgelopen Zondag (03-04-2022) kon ik niet van Kampen naar Middelburg reizen en moest ik Maandag ochtend (04-04-2022) de eerste trein pakken. Hierdoor heb ik 4 loonuren van mijn werk gemist twv 55,44 euro. Graag krijg ik advies hierover.
Antwoord
4 uur loon misgelopem door vertraging
Beste antwoord door Tochjo
U kunt uw verzoek voorleggen aan de klantenservice, maar NS is volgens artikel 8:108 van het Burgerlijk Wetboek niet aansprakelijk voor schade die het gevolg is van vertragingen. Ik schat het dus weinig kansrijk in.
De klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. Dat kost geen euro per minuut; mogelijk valt het zelfs binnen uw abonnement. Maar u kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook, dat kost u niets.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
