beantwoord

60 minuten vertraging, maar systeem maakt er automatisch 30-59 van

  • 9 november 2019
  • 1 reactie
  • 115 Bekeken

Reputatie 2
  • Reisadviseur*
  • 41 reacties

Ik heb vandaag een geld terug bij vertraging claim ingedient, ik had gister namelijk een uur vertraging opgelopen. Bij de bevestiging kreeg ik ook duidelijk te zien dat ik “60 minuten of meer” had aangevinkt, maar als ik nu vervolgens in mijn NS kijk dan staat er dat dat ik 30-59 minuten vertraging had. Is dit een soort automatische actie omdat het systeem van mening is dat mijn melding over 60 minuten vertraging niet klopt?

Moet ik dan nu wachten tot ik bezwaar kan indienen voor dit aangepast kan worden?

 

De reis ging overigens als volgt:

17:52 vetrek uit Leiden (Alles was toen nog in orde)

17:57 aankomst Lammenschans, vervolgens stonden we hele tijd stil en bleek de spoorbrug defect

18:17 vertrek Lammenschans terug naar Leiden

18:22 aankomst Leiden

18:31 in de eerst volgende trein om alsnog naar mijn betemming te komen, uiteindelijk om 19:28 aangekomen in plaats van 18:24. 

 

 

 

icon

Beste antwoord door Tochjo 9 november 2019, 22:53

De weergave in Mijn NS is foutief. Als uw claim wordt goedgekeurd, krijgt u wel het bedrag voor een vertraging van minstens 60 minuten terug.

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3

De weergave in Mijn NS is foutief. Als uw claim wordt goedgekeurd, krijgt u wel het bedrag voor een vertraging van minstens 60 minuten terug.

Reageer