beantwoord

al 6 maanden geen antwoord op mijn klacht

  • 28 August 2022
  • 3 reacties
  • 50 Bekeken

15 April 2022 Klacht ingediend, telkens kreeg ik een bericht dat de mail ontvangen was en het nog even duurde voordat het behandeld werd ?????????? 4 Maanden geleden nu , ik ben het zat, Ombudsman inschakelen ????

 

icon

Beste antwoord door Henkpeetersen 28 August 2022, 16:37

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Volgens mij is het dan nog maar 4 maanden geleden. Maar NS heeft momenteel overal gigantische achterstanden. Ombudsman doet ook niet veel. Heeft wat mij betreft weinig nut.

Sorry, 4 maanden, maar ook dat is te gek voor woorden , toch !

 

Reputatie 7
Badge

Als je na een redelijke termijn (meestal vier weken) geen reactie op een klacht hebt gehad, waar hier m.i. sprake van is, kun je ook nog overwegen deze voor te leggen aan de geschillencommissie of evt. de civiele rechter voor (in beide gevallen) een bindende uitspraak i.p.v. een (niet bindend) advies van de Ombudsman.

Reageer