beantwoord

Als even bent uitgecheckt bent tijdens je reis hoe werkt bij een vertraging om toch je reis te kunnen te declareren

  • 24 April 2023
  • 1 reactie
  • 69 Bekeken

Ik kan mijn reis niet declareren omdat ik even ben uitcheckt ben op Utrecht CS

 

De reis Woensdag 19 April met de NS naar Den Haag vanaf Station Utrecht was echt niet leuk meer,

in verband dat je niet de NS vanaf leiden CS naar Den Haag CS kan

ben ik omgereden via Utrecht CS dit was vandaag echt een drama

Door dat er een boven stroom kabel storing was bij Woerden kon je ook via deze omweg ook niet op Den Haag CS komen,

Ik ben hier in Utrecht even uit gecheckt en toen weer ingecheckt en om reden via Leiden CS en toen overgestapt in de NS Bus naar Den Haag Den Haag Mariahoeve

Ik heb de hele middag er over moeten om van Station Purmerend Overwhere naar Den Haag CS te komen

Ik ben om 12:00 uur vertrokken vanaf Station Purmerend overwhere en ik kwam pas om 16:39 aan op Den Haag CS

 

 

icon

Beste antwoord door MoDe 24 April 2023, 09:56

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

Wat is even uitgecheckt? 10 minuten of langer dan 35 minuten? Bij korter dan 35 minuten wordt het als een overstap gezien.

Heb je de claim al ingediend dan kun je op de afwijzing reageren met dat je even buiten de poortjes bent geweest, maar dat het 1 reis was. De vraag is echter of op dat moment de route die jij hebt afgelegd (via Utrecht) ook in de reisplanner als zodanig was aangegeven.

 

Reageer