Ik heb dus vorige week 6 etickets gehaald voor 31 augustus en 2 September terug nu blijken de treinen dan niet te rijden de 31e maar ik heb wel 82 euro betaald na gebeld te hebben kon ze me 6 coupons geven voor 1 dag maar hoe kom ik dan terug ? Ik ben dan dus 41 euro kwijt kan ik daarvoor een vergoeding aanvragen want ik heb ook geen geld boom
Hallo Dootjes en welkom bij de NS Community,
Met de couponcodes kan je zelf aangeven welke dag je wilt reizen. Deze zijn dus niet alle 6 voor 1 dag geldig.
Hallo Dootjes en welkom bij de NS Community,
Met de couponcodes kan je zelf aangeven welke dag je wilt reizen. Deze zijn dus niet alle 6 voor 1 dag geldig.
Bedankt dat had ik ook al begrepen maar wij reizen met zijn 6en en heb voor 2 dagen betaald we moeten met zijn 6en daarheen en 2 dagen later ook weer terug
We kunnen helaas tickets voor 2 september niet vergoeden of vervangende codes geven aangezien het treinverkeer dan wel weer rijdt. Je kan altijd nogmaals contact opnemen met onze klantenservice om uitleg te geven. Misschien kunnen we dan uit coulance nog iets voor je doen, maar volgens onze voorwaarden heb je hier geen recht op.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.