Binnen welke termijn kan ik reactie verwachten op mijn e-mails? | NS Community
beantwoord

Binnen welke termijn kan ik reactie verwachten op mijn e-mails?

  • 5 September 2022
  • 3 reacties
  • 148 Bekeken

Hi,

Op 3 juni 2022 en 20 juni 2022 heb ik vertraging opgelopen. Daarvoor heb ik geld-terug-bij-vertraging-claims ingediend, maar deze zijn ten onrechte afgewezen. Inmiddels heb ik al zes keer gemaild, maar nog steeds geen reactie gekregen. Binnen welke termijn kan ik een reactie verwachten?

Net ook 35 minuten in de wacht gehangen, maar toen ik eindelijk aan de beurt was en had uitgelegd dat ik geen reactie heb ontvangen op mijn e-mails, werd de verbinding verbroken… Nu tweede poging. De wachttijd is er niet korter op geworden.

Iemand tips hoe ik een reactie kan bespoedigen?

icon

Beste antwoord door Laura NS 5 September 2022, 11:04

Bekijk origineel

3 reacties

Iemand tips hoe ik een reactie kan bespoedigen?

Dat kan helaas niet.

Er lijkt momenteel veel fout te gaan bij het behandelen van gtbv-claims (bij mij is het nu vijf keer achter elkaar mis gegaan) en de achterstand is opgelopen tot meer dan drie maanden. Ik wacht ook nog op reacties op e-mails van begin juni. Meer dan wachten tot je e-mail/claim aan de beurt is zit er eigenlijk niet op

Welkom op onze NS Community Seoni Rogue. Wat MoLa zegt klopt. De mails worden inderdaad wel handmatig in behandeling genomen, maar er is een enorme achterstand. Het zal dus wel even duren voordat er antwoord komt.

Bedankt voor jullie reacties! In ieder geval fijn dat de claims op enig moment in behandeling gaan worden genomen, ook al wordt dat nog even afwachten.

Reageer