Skip to main content

 

 

Hoi Jeroen 123456789,

Misschien niet helemaal netjes om zonder verdere mededeling te verbreken. Maar ik vind eerlijk gezegd dat je zelf ook wel een beetje “doorzeurt". Je hebt in dit geval gewoon geen recht op korting, dat wordt meerdere malen aangegeven. Daar kun je het mee eens zijn, of niet, maar zo is het nu eenmaal wel. Het is razend druk op de klanteNService, dan kunnen ze niet met elke klant een uur in discussie blijven.


zou inderdaad kunne. maar zonder zeuren krijg je nooit je gelijk. en als het te druk is misschien meer mensen aannemen?


En schijnbaar is de chat stuk, dus laat maar verder :) 


zou inderdaad kunne. maar zonder zeuren krijg je nooit je gelijk. en als het te druk is misschien meer mensen aannemen?

In dit geval heeft zeuren geen zin, de tijd van inchecken telt gewoon en dat is je meerdere keren verteld in de chat. De reden dat de chat werd afgesloten zal dan ook zijn dat er alles wat gezegd moest worden was gezegd en bij een voortzetting zullen zowel jij als de NS medewerker alleen maar hetzelfde als eerder hebben gezegd, dat heeft geen enkele zin. Het enige wat de medewerker nog wel had kunnen doen is netjes afsluiten. 


Reageer