Bijna 8 maanden terug een claim ingediend met betrekking tot een vertraging van meer dan 2,5uur. Recentelijk antwoord gekregen op de claim en die is vreemd genoeg afgewezen door de NS. “Volgens onze controle is echter gebleken dat de opgelopen vertraging te weinig was om in aanmerking te komen voor een vergoeding. Uw aanvraag zal hierdoor worden afgewezen.”. Voor de reis heb ik parijs-antwerpen-antwerpen-amsterdam genomen. Daarbij is er 15 minuten vertraging geweest op de reis van parijs-Antwerpen en 2 uur en 15 min op Antwerpen-Amsterdam. Ik heb de klantenservice gebeld en die vinden het slordig dat de controle alleen gekeken is op 1 deel van de reis en niet het hele traject. Nu wil ik graag in contact komen, maar dat lukt niet via de mail? Zou het ook vervelend vinden om opnieuw de claim in te dienen en weer 8 maanden te moeten wachten. HELP!
Beste antwoord door rvdborgt
Bekijk origineel