claimnummer 601720734

  • 26 April 2023
  • 3 reacties
  • 106 Bekeken

Mijn aanvraag voor Geld terug bij vertraging reisdatum 13 maart 2023 met claimnummer 601720734 is niet correct.

de restitutie is berekend op 30-59 minuten vertraging maar ik kwam om 18:10 uur aan op station Weidevenne in Purmerend en dit had moeten zijn 16:52 uur.

Ik heb al eerder met een medewerker gesproken maar die vertelde mij dat ik moest wachten totdat het bedrag gestort was. Vandaag heb ik wederom gebeld maar de dame kon mij niet door verbinden met de finaciele afdeling omdat die niet bereikbaar was.

Aangezien de kosten om te bellen met de NS belachelijk duur is doe ik op deze manier.

Hoop op uitsluitsel te krijgen.


3 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Goedemiddag J M Huisman-Verbrugge,

De afdeling die deze claims behandeld, is niet telefonisch bereikbaar. Je kunt wel reageren op de e-mail die je hebt ontvangen met de goedkeuring. Daarin kun je de situatie toelichten en jouw bezwaar melden. De claim zal dan opnieuw in behandeling worden genomen. 

Reputatie 7
Badge +3

Aangezien de kosten om te bellen met de NS belachelijk duur is doe ik op deze manier.

Ik weet niet welk nummer u heeft gebeld, maar het nummer van de klanteNService is 030-7515155. Daar zijn geen kosten aan verbonden, behalve de ‘normale’ belminuten.

Er zijn helaas wel bedrijven die op internet adverteren en u met een duur 0900-nummer laten bellen, om u vervolgens door te verbinden met die klantenservice.

Reputatie 3

Mensen zijn gewend aan een bundel met X minuten, en als die op is betaal je bv 30 cent per minuut; in ieder geval bij mijn provider.

Voor een simpel muziekje onderbroken door “momenteel is het erg druk” is dat best wel veel geld. 
En veel mensen zullen een bundelgrootte hebben die niet voorbereid is op zeer lange wachttijden.

 

Reageer