Skip to main content
Antwoord

Compensatie status

  • June 22, 2022
  • 1 reactie
  • 69 Bekeken

Hallo,

 

ik heb 2 weken geleden een aanvraag tot compensatie gedaan onder nummer 601436656. Graag hoor ik enige reactie, aangezien ik tot op heden niets heb gehoord.

 

Best,

 

Tiede

Beste antwoord door MoDe

Dit is geen postadres van NS maar een reizigers-helpen-reizigerscommunity. Wij kunnen hier niet bij klantgegevens. Je kunt telefonisch, via Twitter, Facebook of chat navraag doen bij NS klantenservice over jouw aanvraag. Hou rekening met lange wachttijden door drukte.

1 reactie

MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • Antwoord
  • June 22, 2022

Dit is geen postadres van NS maar een reizigers-helpen-reizigerscommunity. Wij kunnen hier niet bij klantgegevens. Je kunt telefonisch, via Twitter, Facebook of chat navraag doen bij NS klantenservice over jouw aanvraag. Hou rekening met lange wachttijden door drukte.